Frøken Vims Skrevet 24. november 2012 #1061 Del Skrevet 24. november 2012 Jeg finner den heller ikke.. Har vært inne på lokale blogger og leita, men finner ingen ting... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 25. november 2012 #1062 Del Skrevet 25. november 2012 "Sorry, you don't have permission for that!" Sier KG når jeg trykker på linken din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marielle171 Skrevet 25. november 2012 #1063 Del Skrevet 25. november 2012 jeg vil også gjerne ha tilgang til bloggen din! Veldig trist å lese at ting ikke går helt bra hjemme. Skjønner at du trenger en plass der du kan skrive ned tankene dine og frustrasjonen som du sikkert har. Håper virkelig at det ordner seg mellom dere, men jeg håper mest på at du tenker på deg selv og din unge. Du må tenke på at dere to har det bra. Hvis det ikke ordner seg mellom deg og samboeren din kan du i hvert fall si til deg selv at du har prøvd alt du kunne. Til og med parterapi. Lykke til :klem: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 25. november 2012 Forfatter #1064 Del Skrevet 25. november 2012 Nå er alle på plass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 26. november 2012 Forfatter #1065 Del Skrevet 26. november 2012 jeg vil også gjerne ha tilgang til bloggen din! Veldig trist å lese at ting ikke går helt bra hjemme. Skjønner at du trenger en plass der du kan skrive ned tankene dine og frustrasjonen som du sikkert har. Håper virkelig at det ordner seg mellom dere, men jeg håper mest på at du tenker på deg selv og din unge. Du må tenke på at dere to har det bra. Hvis det ikke ordner seg mellom deg og samboeren din kan du i hvert fall si til deg selv at du har prøvd alt du kunne. Til og med parterapi. Lykke til :klem: Tusen takk, Marielle Ja, det hjalp ganske fort da jeg begynte å skrive litt. Godt å få samlet tankene litt. Jeg trenger både støtte OG pekefinger, så feel free Bebissen er viktigst. Det vet jeg, og jeg har både håp og tro om at sambo "gets his shit together" snart. Jeg har sagt at vi må få hjelp før neste terapi-time, for det er altfor lenge til. Han var enig, gitt. Ja, jeg skal ikke gi meg før alt er prøvd. Jeg vil være en mor med god samvittighet. Barnet i magen skal vite at vi ikke har ligget på latsiden for å gi ham det vi ikke fikk selv da vi var små Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 26. november 2012 Forfatter #1066 Del Skrevet 26. november 2012 Nok en våke-morgen med supersulten mage. Sulten river fortsatt, etter 3 grove brødskiver og et stort glass vann.. Men nå tror jeg faktisk at jeg skal krype til køys igjen, og være vel lykkelig over at jeg ikke skal på jobb før tidlig ettermiddag. Det høyre benet mitt har begynt å låse seg litt. Kjennes ut som ligamentsmerter i lysken. Håper det går seg til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 26. november 2012 #1067 Del Skrevet 26. november 2012 Kanskje du må begynne å lage deg matpakke å ha med i nattbordet? Det måtte svigermor når hun gikk med samboeren. Hos meg er sulten blitt litt avvikende nå, i perioder blir det urolig fult i magen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 26. november 2012 Forfatter #1068 Del Skrevet 26. november 2012 Kanskje du må begynne å lage deg matpakke å ha med i nattbordet? Det måtte svigermor når hun gikk med samboeren. Hos meg er sulten blitt litt avvikende nå, i perioder blir det urolig fult i magen. Hihi! Jeg har pleid å ha banan liggende, men jeg er litt lei av det nå Men ja, jeg burde absolutt tenke på å ha en matpakke, ja.. Det eneste som er kjipt er at én brødskive holder ikke - så da kan jeg jo like gjerne stå opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VeoVeo Skrevet 26. november 2012 #1069 Del Skrevet 26. november 2012 Jeg vil også gjerne ha tilgang til bloggen, kjære deg! Fant den for noen dager siden, men nå har den forsvunnet fra meg! Må si at jeg syns det er fantastisk at du/dere prøver så godt dere kan for å få forholdet til å fungere, spesielt nå når det kommer en liten!! Håper så inderlig at dere finner ut av ting! Tror ikke jeg hadde hatt samme tålmodigheten som deg, spesielt ikke nå når det er så mange ekstra hormoner inne i bildet! Håper at alt står bra til ellers!! 31 uker i morgen!! Gleder meg til oppdatering og bilde!! Jeg syns det går vanvittig fort nå - begynner nesten å stresse litt jeg! Men nå har jeg endelig ferie, så nå skal det ryddes og vaskes og ordnes til han kommer! Skriver forresten under på det med at høyrebeinet har begynt å låse seg! Forferdelig vondt når jeg skal snu meg om natten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillah Skrevet 26. november 2012 #1070 Del Skrevet 26. november 2012 Da har jeg bladd meg noen sider tilbake i dagboken din å oppdatert meg, da jeg har vært lite på KG den siste tiden. Først av alt: For en utrolig nyyydelig babymage du har!! Og tenk.. I morgen er du 31 uker på vei!! Begynner å nærme seg :D Trist å lese at forholdet til deg og din kjære ikke er så bra for tiden.. :/ Dette skal jo egentlig være en lykkelig tid.. Men ikke noe kjekt når ting ikke er som de "skal". *klem* Vil gjerne lese bloggen din. Ønsker deg en fin dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maiava88 Skrevet 26. november 2012 #1071 Del Skrevet 26. november 2012 Uff, så leit å lese at situasjonen er vanskelig for deg og samboer Jeg vil gjerne ha tilgang på bloggen din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 26. november 2012 Forfatter #1072 Del Skrevet 26. november 2012 Jeg vil også gjerne ha tilgang til bloggen, kjære deg! Fant den for noen dager siden, men nå har den forsvunnet fra meg! Må si at jeg syns det er fantastisk at du/dere prøver så godt dere kan for å få forholdet til å fungere, spesielt nå når det kommer en liten!! Håper så inderlig at dere finner ut av ting! Tror ikke jeg hadde hatt samme tålmodigheten som deg, spesielt ikke nå når det er så mange ekstra hormoner inne i bildet! Håper at alt står bra til ellers!! 31 uker i morgen!! Gleder meg til oppdatering og bilde!! Jeg syns det går vanvittig fort nå - begynner nesten å stresse litt jeg! Men nå har jeg endelig ferie, så nå skal det ryddes og vaskes og ordnes til han kommer! Skriver forresten under på det med at høyrebeinet har begynt å låse seg! Forferdelig vondt når jeg skal snu meg om natten! VeoVeo Jeg har lagt deg til bloggen for noen dager siden. Gå inn på blogger, også på lokale blogger, så finner du det De gravidhormonene har nok ikke kommet hit enda, tror jeg. Jeg må være tålmodig, ellers så hadde forholdet gått til h****** for lenge siden. Og jeg vet hvordan sambo har slitt, så synes det er viktig å gi ham den sjansen han fortjener. Jeg vet han vil, men at han ikke får det helt til.. Åh, det høres heeeeeeeeeelt fantastisk ut med ferie nå!! Så deilig å ha så lang tid å ordne resten! hvordan står det til med barnerommet? og hva tenker du ift å ha babyen på soverommet/eller ikke? Jeg tror jeg tar ferie fra midten av desember. Da orker jeg ikke mer bussing og pianokrakk-sitting i mange timer. Og jeg har tusen ting å ordne med før tassen kommer. Uff med høyrebeinet! Høres ikke bra ut at du ikke får snudd deg! Her i gården er det mest under på-/avkledning, og trapper egentlig. Jaja, ikke lenge igjen nå, det klarer vi, søta! 31 imorgen! Hohooo, bare 9 uker igjen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 26. november 2012 Forfatter #1073 Del Skrevet 26. november 2012 Da har jeg bladd meg noen sider tilbake i dagboken din å oppdatert meg, da jeg har vært lite på KG den siste tiden. Først av alt: For en utrolig nyyydelig babymage du har!! Og tenk.. I morgen er du 31 uker på vei!! Begynner å nærme seg :D Trist å lese at forholdet til deg og din kjære ikke er så bra for tiden.. :/ Dette skal jo egentlig være en lykkelig tid.. Men ikke noe kjekt når ting ikke er som de "skal". *klem* Vil gjerne lese bloggen din. Ønsker deg en fin dag. Så koselig at du kommer innom, Lillah Du har herved tilgang til bloggen! Tuuusen takk for magekompliment! :sparke: Og i like så! Det er deilig at det nærmer seg, altså! Og du da, TRE uker igjen!! Ha en god natt, søte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 26. november 2012 Forfatter #1074 Del Skrevet 26. november 2012 Uff, så leit å lese at situasjonen er vanskelig for deg og samboer Jeg vil gjerne ha tilgang på bloggen din! Takk, Maia Du finner bloggen under lokale blogger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tina_O Skrevet 26. november 2012 #1075 Del Skrevet 26. november 2012 Matpakke på nattbordet! Genialt, hvorfor har jeg ikke tenkt på det? Går greit på hverdager, for da må jeg så tidlig opp. Men helgemorgener da jeg gleder meg til å sove et par timer lengre blir litt ødelagt av at jeg må stå opp kl åtte fordi magen skriker etter mat... Skal jeg. Jammen meg gjøre til helga;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 27. november 2012 Forfatter #1076 Del Skrevet 27. november 2012 Stjal denne fra Frøken Vims ♥ Uker på vei: 31 ♥ Uker igjen: 9 (Max 11, men vi satser på 7 ) ♥ Kjønn: Gutt ♥ Navn: Ser ut som vi er blitt enige, faktisk.. ♥ Utålmodig: Både óg.. Koser meg med magen, men synes det er mye plagsomme begelser og kynnere i disse dager. Men jeg har jo fortsatt nok å bedrive tiden med, så det går fort ♥ Vektøkning: 17 kg ♥ Hodet ned: Jepp ♥ Hodet festet: Nei, det tror jeg nok ikke, selvom han har boret hodet sitt ned i blæra mi de siste dagene.. ♥ Aktivitet innenifra: Han er våken nesten hele tida.. ♥ Høygravid: Nei, men om 3 uker er jeg det ♥ Søvn: Opp og ned. 2.natten på rad nå hvor jeg står opp midt i natten for å spise. Er på do HVER natt. ♥ Form: Helt ok. Er fresk og fin når natten har vært god ♥ Plager: Kynnere, kranglevoren lyske ♥ Barnerom: Begynner på det snart. Blir koselig å sortere tøy Tassen skal sove inne hos oss den første tiden, så vi har jo forsåvidt greit med tid.. ♥ Utstyr: Har det meste på plass. Kun små-ting igjen! ♥ Mangler av utstyr: Småtteri.. Ønsker oss litt til jul også, så satser på det ♥ Melk: Har råmelk-skurv på brystvortene. Dette kommer spesielt hvis jeg har fryst litt. Men jeg bruker ull-innlegg hele tiden, og det er utrolig herlig! Har sett rennende råmelk 1 gang.. ♥ Matkikk: Tjah.. Røde epler, O´boy ♥ Kynnere: Jepp, har begynt å ta seg opp nå. Mest på kveldstid, og hvis jeg bøyer meg ned ♥ Tungt: Ja, begynner å kjenne det nå.. Kjennes ut som om magen skal sprekke når som helst ♥ Strekkmerker: En flau stripe på langs under navlen, men innbilder meg faktisk at jeg har fått litt tydeligere strekkmerker på hoftene, gitt.. Jeg smører og smører og smører og smører.... ♥ Tanker om fødselen: Ser frem til fødsel, og til å få tilbake magen min Smertene kommer, enten jeg vil eller ei. Og det er helt greit! Skal på omvisning og fødselsforberedende samtale 13.desember, samt til torsdag skal sambo og jeg på et minikurs i fødsel hos min søte jordmor! Ellers så satser jeg på å kunne sitte i vann under riene, samt høre på valgfri musikk mens timene går. Eplejuice og Fruktnøtt er viktig ingredienser!! Fødselsbagen skal pakkes før vi reiser på juleferie ♥ Neste kontroll: Til torsdag, 29.11.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 27. november 2012 #1077 Del Skrevet 27. november 2012 Fine statusen 31 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 27. november 2012 Forfatter #1078 Del Skrevet 27. november 2012 Fine statusen 31 uker! Takk, søta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 27. november 2012 #1079 Del Skrevet 27. november 2012 31 uker! Og hva er det med gravide og sjokomelk/oboy? Synes alle får ekstra lyst på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 27. november 2012 #1080 Del Skrevet 27. november 2012 31 uker! Og hva er det med gravide og sjokomelk/oboy? Synes alle får ekstra lyst på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå