Gjest asanti Skrevet 23. november 2012 #1041 Del Skrevet 23. november 2012 Mørketiden er snart her for fult, nå er det mørkt allerede. Merker at det er litt annerledes nå som man er hormonell itillegg. Håper det ordner seg for deg. Ønsker å tilgang til bloggen din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 23. november 2012 Forfatter #1042 Del Skrevet 23. november 2012 Så kjedelig at ting ikke er helt på topp! Vil gjerne ha tilgang til bloggen din jeg også Du er lagt inn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 23. november 2012 Forfatter #1043 Del Skrevet 23. november 2012 Er det vanlig å ha så mye kynnere som jeg har nå, egentlig? Magen er veldig ofte stram, og kynnerne kan komme i lang rekke omgangen, også gir det seg. Gjør ikke vondt, men jeg blir jo veldig sliten. Dette er sikkert helt vanlig Bare en ny tilstand å bli vant til Har blitt sånn de siste 2 ukene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 23. november 2012 #1044 Del Skrevet 23. november 2012 Du er lagt inn Takk Når det gjelder kynnere så har jeg egentlig ikke peiling, men synes å ha hørt at det er relativt vanlig... Sikkert mange her inne som kan svare bedre på det enn meg God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 23. november 2012 #1045 Del Skrevet 23. november 2012 Kunne du sendt meg en link til bloggen din på PM forresten? Trodde jeg skjønte systemet med bloggene her inne, men finner ikke bloggen din.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 23. november 2012 Forfatter #1046 Del Skrevet 23. november 2012 Kunne du sendt meg en link til bloggen din på PM forresten? Trodde jeg skjønte systemet med bloggene her inne, men finner ikke bloggen din.. Har sendt Ja, det er nok helt vanlig at de øker litt i kraft etterhvert som ukene går. Fikk en små-vond en her nå, og jeg fikk menssmerter samtidig.. Det er jo ikke annet enn spennende, så lenge jeg får sove om natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 23. november 2012 #1047 Del Skrevet 23. november 2012 Kan du sende link til meg også på pm? Jeg er somregel bare på mobilen når jeg er hjemme, å da finner jeg det ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 23. november 2012 Forfatter #1048 Del Skrevet 23. november 2012 Kan du sende link til meg også på pm? Jeg er somregel bare på mobilen når jeg er hjemme, å da finner jeg det ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 23. november 2012 #1049 Del Skrevet 23. november 2012 Utrolig leit å lese at det er noen knuter med gubben igjen Nuttapia Jeg vil gjerne se/lese bloggen din om du synes det er greit? Jeg har vært igjennom en ganske tung stund og depresjon for noen år tilbake selv, så du må bare si ifra om du vil ha noen å prate med om det Ellers regner jeg med at formen er fin? Foruten kynnerne som kommer snikende og sikkert gjør deg forvirret og håpefull samtidig haha! Kjenner SÅ godt til de siste ukene du har nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 23. november 2012 #1050 Del Skrevet 23. november 2012 Vil du sende meg en link også? Håper du får en fin helg, Nuttapia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 23. november 2012 Forfatter #1051 Del Skrevet 23. november 2012 Utrolig leit å lese at det er noen knuter med gubben igjen Nuttapia Jeg vil gjerne se/lese bloggen din om du synes det er greit? Jeg har vært igjennom en ganske tung stund og depresjon for noen år tilbake selv, så du må bare si ifra om du vil ha noen å prate med om det Ellers regner jeg med at formen er fin? Foruten kynnerne som kommer snikende og sikkert gjør deg forvirret og håpefull samtidig haha! Kjenner SÅ godt til de siste ukene du har nå Ja, søren altså.. At ikke ting for en gangs skyld kan være rolig og fint i livet. Det synes jeg faktisk at jeg fortjener nå. Jeg tar gjerne imot gode råd. Du er lagt inn på lista, veitu! Formen er fin. Jeg går bratte bakker uten noe problem, men magen gjør vondt på kveldstid, altså. Strammer seg veldig veldig mye. Kanskje jeg må trekke meg fra jobb tidligere enn jeg tror. Usj! Men ellers synes jeg at jeg er utrolig heldig med formen! Snart er det ferie og jeg kan slappe av! Misunner den lille i magen som bare ligger og koser seg. Drittunge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 23. november 2012 #1052 Del Skrevet 23. november 2012 Ja, søren altså.. At ikke ting for en gangs skyld kan være rolig og fint i livet. Det synes jeg faktisk at jeg fortjener nå. Jeg tar gjerne imot gode råd. Du er lagt inn på lista, veitu! Formen er fin. Jeg går bratte bakker uten noe problem, men magen gjør vondt på kveldstid, altså. Strammer seg veldig veldig mye. Kanskje jeg må trekke meg fra jobb tidligere enn jeg tror. Usj! Men ellers synes jeg at jeg er utrolig heldig med formen! Snart er det ferie og jeg kan slappe av! Misunner den lille i magen som bare ligger og koser seg. Drittunge! Haha! Ja de har det godt de små. Ligge godt og varmt å bare bli vugget på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 23. november 2012 Forfatter #1053 Del Skrevet 23. november 2012 Vil du sende meg en link også? Håper du får en fin helg, Nuttapia Har sendt God helg til deg også, søteste Mala! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 23. november 2012 #1054 Del Skrevet 23. november 2012 Kan jeg også få se i bloggen din? Har ikke vært den mest aktive her inne, men følger med dere altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 23. november 2012 Forfatter #1055 Del Skrevet 23. november 2012 Kan jeg også få se i bloggen din? Har ikke vært den mest aktive her inne, men følger med dere altså Fine du, Lizzie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tina_O Skrevet 24. november 2012 #1056 Del Skrevet 24. november 2012 Kjedelig at ikke alt er på topp med samboeren din... Ekstra tøft når man venter en liten en, og behovet for trygghet er enda større enn normalt. Jeg vil gjerne følge deg på bloggen din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruLilla Skrevet 24. november 2012 #1057 Del Skrevet 24. november 2012 Kan jeg også få følge bloggen din? Ha en fin helg, så håper jeg at dere får snakka mer sammen i tida framover klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tina_O Skrevet 24. november 2012 #1058 Del Skrevet 24. november 2012 Kjedelig at ikke alt er på topp med samboeren din... Ekstra tøft når man venter en liten en, og behovet for trygghet er enda større enn normalt. Jeg vil gjerne følge deg på bloggen din Forreste, send gjerne en link og, klarte ikke å finne den... Hvis jeg får lov å følge bloggen din, da:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 24. november 2012 #1059 Del Skrevet 24. november 2012 Forreste, send gjerne en link og, klarte ikke å finne den... Hvis jeg får lov å følge bloggen din, da:-) Samme her, finner den ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 24. november 2012 Forfatter #1060 Del Skrevet 24. november 2012 Her er linken inn til lokale blogger, da skal dere se min blogg. Den er markert med "private". http://forum.kvinneguiden.no/index.php?app=blog&type=all&filter=local&sort_key=blog_last_edate Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå