Gå til innhold

Dagbok om livet og graviditet og sånn

Nuttapia

Anbefalte innlegg

Ikke morsomt med sextørke nei!

Her har sexen kommet tilbake i 2. trimester, etter veldig lite sex i første. Jeg skal vel være glad for at jeg har en kjæreste som tar initiativ minst to ganger i uka og som har lyst på meg selv om magen vokser :laugh:

Men jeg kjenner at ting er litt annerledes der nede ja, men med forsiktighet så går det bra.

Herlig med oppussing av bad da, blir sikkert kjempebra til slutt og jeg kan tenke meg det blir godt å dusje i stående stilling igjen!

Heier på tr.heimspia i dag :danse:

Så bra, Mala!

Mannen har nok lyst på meg, men han viser det ikke :fnise: FOR noen kjøtthuer vi er, både han og jeg ;)

Ja, det blir herlig å kunne valse rett inn i en dusj!

*pjuh* Godt å se at det ikke bare er mitt sexliv som suger for tia :blush:

Det er nok helt vanlig at mennene synes at det er litt rart at vi damene har en liten skapning inni der, men man føler seg ikke akkurat MER attraktiv når man i tillegg føler seg som en blanding mellom en strandet hval og en 101. år gammel dame med leddgikt... :sprettoy:

Gleder meg til å ha meg uten en "tredjepart" involvert :nigo:

Nå venter jeg også i spenning på nytt om tr.heimspia :nigo:

Hoh, enig med deg! :bond:

OG, den tredjeparten har jo en tendens til å bli litt ivrig på kveldstid, og da blir jo ting litt rart.. ;)

-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-

NETTOPP vært på skikkelig IKEA og Bauhaus-tur! Oioi... Har nok funnet ut av hvilken baderomsinnredning det blir. Moro med sånn type butikk-tur. Liker nok den type shopping bedre, enn klær ;) Er det lov..??

På IKEA kjøpte vi ammestol! Haha!! Impulskjøp, siden den koster 495,- MED trekk. http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/50078464/

Så, det ble svart kropp, og offwhite puter. Tror det blir ålreit!

Så kjøpte vi inn kopper, boller og asjetter i regnbuens farger i plast (til barn, ja) + smekker. Kjekt å ha for høyforbruket sin skyld..!

Ellers ble det saueskinn, stearinlys og skittentøyskurv + annet smårask.

Sliten i venstresiden på magen nå! Nu skal jeg straks lage meg kveldsmat og hoppe opp i sofaen :) Imorgen kveld er det jobb igjen, blir ålreit!!

Skal oppdatere så fort jeg får meldinger fra tr.heimspia :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åhh, jeg kan trøste deg med at vi ikke har hatt sex siden uke 16 eller no :fnise: Mannen vil ikke, synes det er "ekkelt" i og med at det er en baby i magen min... Så jeg kan ikke gjøre annet enn å respektere det, og prøver å dekke behovene mine på egenhånd :fnise: Men har sagt at han får stille opp nå de siste ukene dersom det kan bidra til å få ut babyen :gjeiper: Han er jo så klar for å møte babyen sin at han har sagt seg villig til det! Hehe..

Tenk at tr.heimspia snart har lillegull i armene sine :rodmer: Gleder meg til neste oppdatering!! :jepp:

:duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame:

Ja, det er rare greier, det der med mennene, altså.. Men jeg skjønner det godt!! Gleder meg litt til magen er borte, og kroppen bare bli min igjen. Og mannen sin litt igjen, også ;) Ikke SÅ gøy å holde på på egenhånd! :fnise:

Men bra mannen er villig til å hjelpe til på slutten! Her har ikke mannen noe valg! Her blir det så ofte jeg kan og orker fra 3 uker før termin ;) Haha!!

Veldig spennende med tr.heimspia nå, ja!! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei Nuttapia! Mange sider siden du posta magebildet, men jeg må bare henge meg på de andre her; for en herlig mage! Rart det der. Har aldri vært opptatt av gravidmager før, men nå er det så utrolig morsomt å se ulike mager, forskjeller, form, størrelse...osv. Ny hobby nesten, hihi;-)

Jeg er også litt tett i nesa, og blør litt neseblod når jeg snyter meg. Har bare tenkt at det er en gravidting uten å bry meg så veldig om det. For meg er det ikke direkte plagsom, er ikke forkjøla eller no. Men i tannkjøttet er det vel litt mer plagsomt kan jeg tenke meg. Kan du ikke snakke med legen om det er noe å gjøre med det?

Håper dere får sving på sengekosen snart da:-) Du får sette av litt tid og overraske han midt på dagen en dag, så dere begge er opplagt og har overskudd;-) Jeg var litt frustrert en periode jeg og, mannen var så stressa og overarbeida at han slokna før jeg rakk å pusse tennene. Eller jeg slokna, er jo litt trøttere om dagen, jeg og. Men etter at han har begynt å prøve å stresse ned litt, og vi fikk slappa av på ferie, ble det sving igjen gitt:-) Og vi har funnet ut at dagsex er tingen for tida;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei Nuttapia! Mange sider siden du posta magebildet, men jeg må bare henge meg på de andre her; for en herlig mage! Rart det der. Har aldri vært opptatt av gravidmager før, men nå er det så utrolig morsomt å se ulike mager, forskjeller, form, størrelse...osv. Ny hobby nesten, hihi;-)

Jeg er også litt tett i nesa, og blør litt neseblod når jeg snyter meg. Har bare tenkt at det er en gravidting uten å bry meg så veldig om det. For meg er det ikke direkte plagsom, er ikke forkjøla eller no. Men i tannkjøttet er det vel litt mer plagsomt kan jeg tenke meg. Kan du ikke snakke med legen om det er noe å gjøre med det?

Håper dere får sving på sengekosen snart da:-) Du får sette av litt tid og overraske han midt på dagen en dag, så dere begge er opplagt og har overskudd;-) Jeg var litt frustrert en periode jeg og, mannen var så stressa og overarbeida at han slokna før jeg rakk å pusse tennene. Eller jeg slokna, er jo litt trøttere om dagen, jeg og. Men etter at han har begynt å prøve å stresse ned litt, og vi fikk slappa av på ferie, ble det sving igjen gitt:-) Og vi har funnet ut at dagsex er tingen for tida;-)

Hei søta!!

Tusen takk :rodmer: Er gøy å se alle de forskjellige magene, og alle er unike og like vakre, synes jeg :hjerte: Tenk på den lille som bor inni der! Det er SÅÅÅ stort!!

Ja, blør også når jeg snyter meg. Renner ikke, men er helt tydelig at det skal ingenting for å åpne opp i sårene fra forrige gang jeg snøt meg.. Det går nok over! Håper bare jeg ikke får jernmangel. Skal ta det opp med jordmor på neste sjekk :)

Ja, jeg tenkte å lure han nå.. Men han har fått seg ny gitar idag, og er helt oppslukt.. :fnise: Men, får se ;) Jeg begynner å bli litt trøtt, men!! Jeg har overraska han så mange ganger, og jeg får aldri noe tilbake.. Er vel det som er poenget mitt.. Men, jeg får leke litt ekstra villig, slik at han tror at det var han som forførte meg :ler:

Så bra at dere er i sving igjen, da! Er koselig å ha litt tid til hverandre!

Morgen/dagsex er best, synes jeg! Men i helgen så venter han helt med å forstå hint at jeg blir sulten og babyen begynner å sparke.. Haha.. Kveldssex er ikke SÅ moro.. Det blir bare for orgasmens skyld lissom, og ikke noe mer :ler:

NEIDA, jeg skal ikke være så negativ.. Får prøve å få lurt fra ham den føkkings gitaren!! :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen! :nigo: Ble det noe bra :sengekos: ? ;)

Neihh.. :riste: men jeg tok initiativet, nok en gang, til å prate om det.. Og han sier han har hintet fælt!! Men han har ikke gjort noe annet enn å stryke på meg slik han pleier. Og jeg klarer ikke å tyde sex-hint utifra hvordan han tar på meg til vanlig. Jeg synes det er trist hvis det er slik, at hver hang han tar på meg, så skal jeg tro at det er sex på gang..? For den dagligdagse kosen er jo minst like viktig!

Jada, Neida, så... Jeg fortalte han at jeg skjønner ikke forskjellen og vil gjerne at han blir mer tydelig. Jeg er litt mer av den frekke typen, mens han er egentlig litt for forsiktig.. Men er veldig enig med ham om at vi bør ta på hverandre mer, og være inntil, enn det vi pleier. :)

Så får vi se da, om vi har date ikveld. Liker ikke å planlegge på forhånd, men får gjøre det for hans skyld..

Endret av Nuttapia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lille baby i magen min :hjerte: Jeg gleder meg sånn til å holde på deg!! Gleder meg til å se deg i din pappas armer.

De ivrige sparkene jeg kjenner, er fra et liv jeg enda ikke er blitt kjent med.

Men jeg føler deg, og vi har en slags kontakt, vi to.

Du har allerede fått meg til å føle bekymring. Jeg har felt tårer, både i glede og redsel. Jeg har vært redd for å miste deg, og lykken er stor for at du fortsatt finnes der inne.

Jeg har opplevd en kjærlighet, sterkere enn noen gang før. Følelsen er som et sug, langt der inne i kroppen, hvor det hittil ikke har vært noe enda. Et slags kosmos, større enn meg selv, som jeg ikke trodde fantes inni meg.

Jeg skjønner nå, at hele den plassen er holdt av til deg. For vårt bånd. For vår lille familie.

Du er høyt elsket, lille venn. Høyt!

Og sammen strekker vi en hånd ut i universet og ber om at alle som ønsker å få oppleve denne lykken, skal få nettopp det :hjerte:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, søtinger :) Fikk bare lyst til å skrive litt, siden han lå og krabbet rundt i magen da jeg våknet idag :rodmer: Raringen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlige bevegelser!! Bare 15 uker igjen til du får møte ham nå :rodmer:

Jaaa!! :strix: Det er såååå rart å kjenne han rulle rundt inni der :hjerte::fnise:

Så fint skrevet, Nuttapia!

:hjerte:

Takk, søtis!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den var jo bare nydelig da! *smelt*

:jepp: Jeg fant oppskriften på den i sommer. Mulig at det er noen her inne som la den ut..? :klo: Men jeg falt pladask for denne dressen. Jeg skal nok få stemor til å strikke mer, hvis hun har lyst! Hun er utdannet innenfor strikking og søm, så da går det nok unna! :danse: Det går iallfall kjappere enn at jeg skulle lært meg det selv :ler:

Endret av Nuttapia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jaaa den dressen er så fin!! Jeg strikket den (tror det var jeg som la ut bilde nuttapia:P) og den ble så fin!! Men den ble veldig lang og tynn. kanskje det er pga at jeg strikket litt rart men neste gang ville jeg strikket delen rundt magen litt større. (jeg strikket størrelse 56-62. lengden er str 62 mens bredde er vel heller 50. jaja:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaa den dressen er så fin!! Jeg strikket den (tror det var jeg som la ut bilde nuttapia:P) og den ble så fin!! Men den ble veldig lang og tynn. kanskje det er pga at jeg strikket litt rart men neste gang ville jeg strikket delen rundt magen litt større. (jeg strikket størrelse 56-62. lengden er str 62 mens bredde er vel heller 50. jaja:P

Åjaaa, det var du som la den ut?? :nigo: Ja, den er helt nydelig! Tenkte å bytte ut det lilla garnet med beige eller hvit..

Hmm, jeg har bestilt i str 68-74 :) Kanskje sønnen deres blir lang og tynn? :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åjaaa, det var du som la den ut?? :nigo: Ja, den er helt nydelig! Tenkte å bytte ut det lilla garnet med beige eller hvit..

Hmm, jeg har bestilt i str 68-74 :) Kanskje sønnen deres blir lang og tynn? :jepp:

Jeg angrer litt på at jeg ikke strikket 68-74 men jeg ville bruke dressen som hentedress når vi henter ham fra sykehuset. Får håpe han blir lang og tynn:P jeg har faktisk en liten følelse på at vi ikke får en veldig tykk baby av en eller annen grunn. men vi får se!

Tror beige eller hvit blir nydelig:D Jeg hadde egentlig mest lyst på lysebrun med lyseblå mønster men det fantes ikke. Men baby alpakkagarn er helt fantastisk.. veldig mykt og fint:) skal stemora di strikke dressen med det garnet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med at hun kommer til å bruke baby-ull, eller hva det heter.. :) Vet ikke.. Hun er litt gammaldags, så tror ikke hun kommer til å kjøpe noe fancy garn. Alpakka er kanskje ikke så fancy, men har aldri sett henne ha det.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...