Nuttapia Skrevet 12. oktober 2012 Forfatter #701 Del Skrevet 12. oktober 2012 Å herlighet. Jeg ser jeg har skreve bringebærkapsler Jeg mente jo selvsagt tranebær eller hva det heter Ja, jeg går alltid rett på do etter sex, etter jeg fikk beskjed om at det kunne være årsaken Så vi får bare håpe det holder seg unna oss alle Ha en super helg Mener bringebærkapslene er lurt å vente med til de aller siste ukene i svangerskapet. Fordi det kan forårsake fødsel, pluss at man vissnok bli i "bedre stand" nedentil ganske fort etter fødsel. Det skal ikke være uprøvd, vet jeg!! Gooood helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 12. oktober 2012 #702 Del Skrevet 12. oktober 2012 Bringebærkapsler er til de to siste ukene før termin, og skal gjøre underlivet mer elastisk, slik at man ikke revner Fikk en sånn boks hos ei venninne som nettopp hadde født, og hun mente at det funka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 12. oktober 2012 Forfatter #703 Del Skrevet 12. oktober 2012 Bringebærkapsler er til de to siste ukene før termin, og skal gjøre underlivet mer elastisk, slik at man ikke revner Fikk en sånn boks hos ei venninne som nettopp hadde født, og hun mente at det funka. Det er jo rett og slett fantastisk! Det skal kjøpes inn, vet jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 13. oktober 2012 Forfatter #704 Del Skrevet 13. oktober 2012 Hoh! Hatt tidenes effektive dugnads-gjeng her idag! Nå er det jammen ikke mye malejobb igjen Jeg har laget høstens desidert sterkeste lapskaus med masse nammenam oppi, og nå er jeg så utslitt at jeg kjenner det midt i ryggen og under føttene Mamma fikk æren av å beise vugga til sparketassen. Den blir SÅ fin! Lurer på om den trenger et strøk til, men.. Det ser vi an imorgen! Mamma ble så rørt da hun så magen min, klarte ikke å holde seg unna! Har jo ikke sett hverandre på 2 måneder, da skjer det jo masse, og hun var helt tussete. Søte mamsen! Hun mente at babyen kommer til å bli stor, siden magen er det. Men ifølge legen min er han helt normal etter forholda Er bare magen som er skikkelig tut, fordi jeg har så kort overkropp.. HÅPER jeg iallfall!! Sambo var 4,7 da han ble født NEI, jeg vil ikke ha en sånn sværing ut av lille meg!! JEG NEKTER! Nei, nu blir det film og kos resten av kvelden, gitt!! Bena skal ligge høyt oppe resten av kvelden!! Flinke sambo maler fortsatt, det ække verst. Da blir jeg ekstra forelska, når han er så flink!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 13. oktober 2012 #705 Del Skrevet 13. oktober 2012 Da blir jeg ekstra forelska, når han er så flink!! Det er sånn det skal være! Lurer på hvordan vi reagerer når vi ser våre kjære mannfolk med baby jeg?!?! Blir sikkert hodestups forelska igjen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 14. oktober 2012 #706 Del Skrevet 14. oktober 2012 Så bra at dere har fått så mye hjelp med malingen Jeg blir også ekstra forelsket i min når han gjør en god innsats Håper filmkvelden deres var bra! Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
My84 Skrevet 14. oktober 2012 #707 Del Skrevet 14. oktober 2012 *Noterer seg bringebærkapsler* Så koselig med tussete mammaer! Hadde mammaen min vært her tror jeg hun hadde vært tussete også. Ha en superfin søndag Nutta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 14. oktober 2012 Forfatter #708 Del Skrevet 14. oktober 2012 Det er sånn det skal være! Lurer på hvordan vi reagerer når vi ser våre kjære mannfolk med baby jeg?!?! Blir sikkert hodestups forelska igjen Ja, det er jeg også helt sikker på Så bra at dere har fått så mye hjelp med malingen Jeg blir også ekstra forelsket i min når han gjør en god innsats Håper filmkvelden deres var bra! Ha en fin dag! Filmkvelden var fin. Stuptrøtte la vi oss kl 01.00 og sov til 12 idag!! *Noterer seg bringebærkapsler* Så koselig med tussete mammaer! Hadde mammaen min vært her tror jeg hun hadde vært tussete også. Ha en superfin søndag Nutta! Ja, det er koselig Hvor er mamma din? Også på langtur? Eller bor dere langt unna hverandre? God søndag til deg også, søte My! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
My84 Skrevet 14. oktober 2012 #709 Del Skrevet 14. oktober 2012 Ja, det er koselig Hvor er mamma din? Også på langtur? Eller bor dere langt unna hverandre? God søndag til deg også, søte My! Hadde det bare vært så vel! Mammaen min gikk bort for flere år siden. Det er et stort savn! Ikke minst er det trist å tenke på at hun ikke får treffe barnet mitt... Heldigvis har jeg mange gode minner å trøste meg med. Dere som har mammaene deres i live er heldige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 15. oktober 2012 #710 Del Skrevet 15. oktober 2012 Det høres ut som om du har hatt en kjempefin helg! Deilig å se mammaen sin igjen. Jeg vet virkelig ikke hva jeg skulle gjort uten min. Bringebærbladkapsler tok jeg også. Lurer på om det er i uke 34 man kan begynne med dem? Prøvde å google litt nå, og jeg finner litt av hvert ang. når man skal ta dem. Vet ikke om de funket eller ei, det kan man vel aldri vite helt. Men det skader jo ikke å ta dem tenker jeg da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 15. oktober 2012 Forfatter #711 Del Skrevet 15. oktober 2012 Hadde det bare vært så vel! Mammaen min gikk bort for flere år siden. Det er et stort savn! Ikke minst er det trist å tenke på at hun ikke får treffe barnet mitt... Heldigvis har jeg mange gode minner å trøste meg med. Dere som har mammaene deres i live er heldige. Uff, var det jeg håper at du ikke skulle skrive, My! Vet ikke hvordan det er, å miste noen SÅ nær. Det er godt at du holder liv i minnene Det er nok det viktigste Klem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 15. oktober 2012 Forfatter #712 Del Skrevet 15. oktober 2012 (endret) Det høres ut som om du har hatt en kjempefin helg! Deilig å se mammaen sin igjen. Jeg vet virkelig ikke hva jeg skulle gjort uten min. Bringebærbladkapsler tok jeg også. Lurer på om det er i uke 34 man kan begynne med dem? Prøvde å google litt nå, og jeg finner litt av hvert ang. når man skal ta dem. Vet ikke om de funket eller ei, det kan man vel aldri vite helt. Men det skader jo ikke å ta dem tenker jeg da. Ja, var en kjempefin helg! Avsluttet søndagskvelden med konsert, så det var veldig ålreit! Nei, mammaer er dyrebare greier Jepp, tenker også det ang bringebærkapslene, de må prøves ut! EDIT: Lurer på om man ikke skal begynne før i uke 36 eller noe.. Synes noen kanskje har sagt det.. Endret 15. oktober 2012 av Nuttapia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninnin86 Skrevet 15. oktober 2012 #713 Del Skrevet 15. oktober 2012 Hei søta!! Har du hatt en fin helg? Koselig at du har hatt besøk av mammaen din, da Er det første barnebarnet hennes? Er så koselig at disse mødrene blir tussete og engasjerte i graviditeten Begynner dere å få litt ting på stell nå, eller? Hører jo at vuggen nesten er klar! Koselig Ha en finfin mandag og en super uke!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 15. oktober 2012 Forfatter #714 Del Skrevet 15. oktober 2012 Hei søta!! Har du hatt en fin helg? Koselig at du har hatt besøk av mammaen din, da Er det første barnebarnet hennes? Er så koselig at disse mødrene blir tussete og engasjerte i graviditeten Begynner dere å få litt ting på stell nå, eller? Hører jo at vuggen nesten er klar! Koselig Ha en finfin mandag og en super uke!! Hellais! Ja, hatt en fin helg! Toppet seg igår kveld med koselig og flott konsert! Fin avslutning på en aktiv helg. Dette er nr 2 i barnebarn-flokken på mamma sin side, og nr 3 på pappa sin side Ja, tussete mammaer er kos! Hun har sagt at hun gjerne er hos meg den første tiden etter fødselen, men jeg tror at det kan bli litt for mye, egentlig. Hun kan komme hvis det blir krise og jeg må sove og lillemann er grinete FOR noen luksusproblemer, a gitt!! Ja, er mye smått igjen, men de store tingene er på plass Jeg skal ta bilde av vugga når den er ferdig. Den er så fin! Nå skal vi igang med å pusse opp badet om noen få uker. Blir ålreit å få det gjort. Gruer meg til tiden uten bad, men.. Da må jeg ned i 1.etg på do om natta.. Jaja! Alle disse i-landsproblemene altså.. I tillegg har jeg supervondt i mellomgulvet! Våknet opp i dag tidlig og var utrolig øm og støl. Tror jeg har spent meg i hele natt. AU! Ikke noe særlig på sangtimer, akkurat. Har pause i undervisningen nå, men tror ikke jeg orker å røre på meg for å spise. Magen er vond Haha... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 16. oktober 2012 Forfatter #715 Del Skrevet 16. oktober 2012 25 uker idag!!! Kun 15 uker igjen til fødsel, og 3 uker igjen til 3.trimester! Tiden går svimlende fort!! Jeg har gått opp 12 kg, og må innrømme at jeg nå begynner å kjenne tyngden. Jeg merker også at lilletassen er større, for magen buler og ser rar ut nesten hver gang han beveger på seg. Igår kveld fikk jeg to små-vonde spark, ned mot blæra. Blir vel mer av det, tenker jeg Lille gutten er 30 cm og veier 800 gram. Ikke stor enda, men ifølge babyverden, så er han nå velproporsjonert, og det han stort sett skal gjøre fremover, er å vokse. Håret kommer nå, og øynene åpnes snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 16. oktober 2012 #716 Del Skrevet 16. oktober 2012 Så herlig mage du har! Begynner å vises veldig godt nå ja Skikkelig tutmage! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 16. oktober 2012 Forfatter #717 Del Skrevet 16. oktober 2012 Så herlig mage du har! Begynner å vises veldig godt nå ja Skikkelig tutmage! Takk Ja, er umulig å skjule den. Har fått mange blikk og hyggelige kommentarer de siste ukene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VeoVeo Skrevet 16. oktober 2012 #718 Del Skrevet 16. oktober 2012 TutTut! Sier det igjen; magen din er så nydelig!! Syns det er så spennende med hvor ulike kroppene til oss damer kan være selv om vi er like langt! Her har jeg bare lagt på meg 1 kilo så langt, men magen er endelig begynt å bli såpass stor at jeg ikke kan skjule den lengre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 16. oktober 2012 Forfatter #719 Del Skrevet 16. oktober 2012 TutTut! Sier det igjen; magen din er så nydelig!! Syns det er så spennende med hvor ulike kroppene til oss damer kan være selv om vi er like langt! Her har jeg bare lagt på meg 1 kilo så langt, men magen er endelig begynt å bli såpass stor at jeg ikke kan skjule den lengre! Takk, søte! Ja, man er visst ganske forskjellige på det punktet! Jeg synes du er heldig som ikke har gått opp mer!! Åh, har så lyst til å se magen din også! Send en pm, hvis du vil Håper ikke jeg blir full av vann i tillegg. Er redd for at jeg kommer til å bli veldig stor på slutten, gitt..! Lille mammaen min var kjempestor på slutten med meg.. Jaja!! Den tid, den glede - uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 16. oktober 2012 #720 Del Skrevet 16. oktober 2012 Kjempefine magen din altså Og nå går det unna med ukene.. Føler nesten du tar meg igjen snart :gjeiper: Er gøy med de kommende bestemødrene. Mamman min er også i hundre. Handler klær og strikker til lillegutt. Ho har nå strikka matchene luer til han og nevøen min som er født i mars. Og her er det barnebarn nummer 4 som kommer, så det har nok ingenting å si, er like stas uansett Bare å glede seg til du blir kjempestor.. Jeg har nå fått den berømte vagge stilen når jeg går. Ser ut som en and. Kvakk kvakk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå