Gå til innhold

Dagbok om livet og graviditet og sånn

Nuttapia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Magehuset er 24 uker idag, og Tassen min er 22 uker :hjerte:

Har hatt en morsom oppvåkning idag. Har kjent ut som om han skal krype helt oppunder puppene mine, så tror jeg har kjent noen bein og armer idag :fnise:

Her er tut-ut-magen min :nigo:

post-31659-0-35205700-1349774124_thumb.jpost-31659-0-75651800-1349774135_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fin mage! :) Og gratulerer med 24 uker! :)

Ha en fin dag!

Takk, FruLilla! :nigo: Ha en fin dag du også :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott mage! Tror jammen du tuter mer ut enn meg, selv om jeg er noen uker foran deg :fnise:

Gratulerer med 24 uker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ojoj for en vakker mage! :sjokkert:

Kjempelekker Nuttapia! Den magen var skikkelig fin. Sånn typisk reklamefin :fnise:

Men altså, det er litt dårlig gjort synes jeg. Tenk på oss andre som ikke har så fin mage da :plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefin mage du har!! :jepp: Hurra for 24 uker! :hjerte:

Tusen takk, My! :hjerte: Bare 16 uker igjen!!! :jepp:

Så flott mage! Tror jammen du tuter mer ut enn meg, selv om jeg er noen uker foran deg :fnise:

Gratulerer med 24 uker!

Tusen takk :hjerte: Kanskje fordi jeg er såpass kort i overkroppen? :klo: Min søster tuta også ut, fullstendig!

Hurra for 24 uker :danse:

Jeg har sagt det MANGE ganger før, magen din er nydelig! :hjerte::laugh:

Tusen takk, Mala!! :danse: Takk :rodmer:

Ojoj for en vakker mage! :sjokkert:

Kjempelekker Nuttapia! Den magen var skikkelig fin. Sånn typisk reklamefin :fnise:

Men altså, det er litt dårlig gjort synes jeg. Tenk på oss andre som ikke har så fin mage da :plystre:

Haha, typisk reklamefin!? Vet ikke hva jeg skal si jeg nå, men FLAKS, er vel kanskje et ord som passer godt her?

Tusen takk, søteste :hjerte: Jeg synes du også har en kjempefin mage, jeg!! :klemmer: Alle gravid-mager er vakre! :gravid:

OG vet du, jeg gleder meg MAX til å få flat mage igjen - hvis jeg noen gang får det :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg støtter den med reklamefin mage. Kjempefin :)

Tusen takk, Kakaoen :klemmer:

Hurra for 24 uker :hoppendeglad: Her fyker jo ukene avgårde!!

Nyyyydelige magen :rodmer:

Tusen takk, Ninnin! :danse: Ja, tiden går, men synes ukene flyr fortere hos dere andre :ler: Rare greier :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for 24 uker :bolledeig:

Tiden FLYR! Synes ikke det var lenge siden du bikket uke 12 jeg! Synes ikke det er lenge siden JEG bikket uke 12 jeg- og i morgen er jeg i uke 30!! :sjokkert::fnise:

:blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alle gravidmager er jo vakre, men ikke alle som passer seg å vise fram med bar hud og fin belysning da vettu ;)

Slik reklame-mage du har!

Gleder meg til å se seg høygravid med lille tuten av en mage :laugh:

Flat mage ja.... Har gitt opp den tanken jeg ;)

Her er jeg heldig om jeg får ei midje igjen :vetikke:

Sier jeg mens jeg drikker en stor kopp kakao på senga..... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Awww, for en stor og fin gravidmage du har! :hjerte: Den må du være stolt av. :) Og hurra for 24 uker, nå kommer tiden til å fly av gårde. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hurra for 24 uker :bolledeig:

Tiden FLYR! Synes ikke det var lenge siden du bikket uke 12 jeg! Synes ikke det er lenge siden JEG bikket uke 12 jeg- og i morgen er jeg i uke 30!!

:blomst:

Hihi!! Hurra!! :nigo: Nei, synes ikke det er lenge siden selv :klo: Hvor har tiden blitt av?!? ÅJA, den sovnet jeg bort på sofaen i sommer ;):fnise:

Tenk, 30 uker idag, du! Din heldigfis!! :hjerte:

Alle gravidmager er jo vakre, men ikke alle som passer seg å vise fram med bar hud og fin belysning da vettu ;)

Slik reklame-mage du har!

Gleder meg til å se seg høygravid med lille tuten av en mage

Flat mage ja.... Har gitt opp den tanken jeg

Her er jeg heldig om jeg får ei midje igjen :vetikke:

Sier jeg mens jeg drikker en stor kopp kakao på senga..... :fnise:

:rodmer: Jeg blir helt stum, jeg..! Tusen takk, søteste! Ja, magen kommer til å stå rett ut, det er jeg overbevist om!

Tja, jeg kan vel skrive "flat" mage.. Jeg har ikke hatt flat mage siden jeg var 18 år, og det er 10 år siden!! Men jeg skal faktisk prøve et forsøk etter fødselen. Skal ta inn på treningsstudio, og spreke meg opp til neste sommer!

Du og jeg har lov til å drikke MASSE kopper med kakao nå :klemmer:

Finfin mage, bare en liiiiten smule misunnelig

Åååh, Lizzie :klemmer: Håper å få se magebilder hos deg om en liten stund :hug:

Awww, for en stor og fin gravidmage du har! :hjerte: Den må du være stolt av. :) Og hurra for 24 uker, nå kommer tiden til å fly av gårde.

Takk, Angel! Jeg er nok litt stolt, ja.. :danse: Lille babyen min er jo inni der :gravid:

Jeg håper tiden vil fly!! Om 4 uker er jeg i 3.trimester!! :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dæven! Råmelk-alarm! Brystknoppene mine var helt tørre av råmelk-skurv idag! (Sorry details, ladies..)

:fnise: Spennende alt som skjer..! Om enn litt rart! Ikke sett noe væske enda, men har en følelse av at jeg vil oppleve det om noen uker :)

Forkjølelsen kom jaggu tilbake igår.. Hodevondt og drit..! Men bedre idag, selvom snørra renner som aldri før. USJ! Jaja, så lenge hodet ikke er vondt og babyen koser seg inni der, så er ALT greit!!

Idag skal vi i banken og skrive under på nytt lån! Har tatt opp et lite lån for å gjøre ferdig huset, så nå håper jeg at vi får ordnet dusj snart! Sitter i badekaret og dusjer - ikke helt ypperlig for meg, nei.. Ikke for mannen heller, han er jo litt større enn meg :ler:

Blir en enkel oppussing av badet, kommer ikke til å koste mye penger. Det blir bra! Ellers er det 2.etg som står for tur! Fjerne tepper og legge laminat, samt fjerne tapet og male. Kommer til å bli riktig så koselig her tilslutt :nigo: Og det blir deilig å dele huset med en liten baby! Kanskje huset blir litt "mindre", og det er veldig stas!

Må begynne å male senga og lekegrinda hans. Samt at vuggen skal oljes. Går vel fort, må bare bli kvitt snørra først! ;)

Lillemann var apekatt i magen igår, idag er han veldig stille. Han våkner nok når vi skal kjøre bil etterpå, for det pleier han :nigo:

Idag er en av de dagene hvor jeg savner lillegutten skikkelig!! Er mye fint å se frem til i tiden fremover, så tror nok at tiden vil gå fort. Og ja, vi er jo straks halvveis i oktober - ALLEREDE!! :sjokkert:

Gooood onsdag til alle der ute! :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende med råmelk da gitt :)

Jeg har bare hatt litt slike små krystaller i ny og ne på brystvortene, foruten 2 ganger hvor det har vært 1 dråpe som har kommet :fnise:

Virker som om alle har fått råmelk i termingruppa mi utenom meg, men jordmora mi lo bare når jeg da spurte om det kunne være noe galt med meg :vetikke:

Ren råmelk begynner ikke produksjon før morkaken løstner fra livmora sa hun. Det vi får før fødselen er brystet som lekker væske, men ikke direkte melk... rart :)

Kanskje det betyr at du blir ei skikkelig amme-ku? :fnise: tihi!

God bedring og kos deg masse med oppussinga! Det er jo så deilig når alt er på plass og man bare kan nyte at ting er på plass. :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betyr kanskje at puppene øver seg? :ler: Ok, da heter det sikkert ikke råmelk det jeg har.. Hva er det da? Det er iallfall som ei slags skorpe, eller krystaller, som du kaller det :jepp:

Rare greier!!

Håper jeg blir ei skikkelig amme-ku! Vil at ammingen skal gå veldig bra! Søster min mistet melken etter få måneder, men jeg håper at jeg får beholde litt lenger enn det :Nikke:

Oppussinga til helgen blir super-kos! Mange jeg ikke har sett på lenge :hjerte:

Inkludert min mamma!! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...