Nuttapia Skrevet 3. oktober 2012 Forfatter #641 Del Skrevet 3. oktober 2012 Så langt du har kommet allerede! Kjempeherlig med så tydelige bevegelser da Tiden går nok fortere en jeg har følelsen av innimellom Veldig spennende med rare bevegelser Har følt ham siden uke 12, men merker forandringer nesten hver uke fordi han vokser seg større og større. Så koselig å se deg titte innom her, Lilywhite Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 4. oktober 2012 #642 Del Skrevet 4. oktober 2012 Kjempefin mage! Det er så rart å kjenne forskjell på bevegelsene altså. I går kunne jeg helt tydelig kjenne en fot med hånda! Hadde morkaken foran med A og kjente ikke forskjell på samme måte som jeg gjør nå. Veldig stas! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Azalea Skrevet 4. oktober 2012 #643 Del Skrevet 4. oktober 2012 Var veldig sliten i kroppen og var veldig klar for å få lille W i armene mine selv de siste ukene. Det er så verdt det, gled deg!! Du har mye spennende foran deg med både bevegelser, hikking, spark og bevegelser, fødsel, første tiden med babyen.. Sukk. Og det blir bare mer og mer kos for hver dag. Elsker å være mamma! Hehe, her var han veldig aktiv om natten. Våknet ofte fordi han turnet som bare det, hihi. Men igjen, er bare kos. Men så klart, om du får en baby som virkelig trives ved ribbeina så er det ikke alltid like gøy å våkne av turning om natten. Au. Lister er sikkert ikke en dum idé! godt å høre at dere har det bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VeoVeo Skrevet 4. oktober 2012 #644 Del Skrevet 4. oktober 2012 Deilig med handleliste på plass, ja!! Har dere mye igjen? Store ting? Har det meste igjen enda, men nå vet vi hva vi skal ha av alle de store tingene, så er egentlig bare å reise ut å kjøpe det når det passer oss. Men siden vi har litt lite oppbevaringsplass, så venter vi nok med det en stund til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 5. oktober 2012 Forfatter #645 Del Skrevet 5. oktober 2012 Kjempefin mage! Det er så rart å kjenne forskjell på bevegelsene altså. I går kunne jeg helt tydelig kjenne en fot med hånda! Hadde morkaken foran med A og kjente ikke forskjell på samme måte som jeg gjør nå. Veldig stas! Tusen takk, søte Belle!! Så moro at babyen ligger foran denne gangen Det er litt av et liv å kjenne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 5. oktober 2012 Forfatter #646 Del Skrevet 5. oktober 2012 Var veldig sliten i kroppen og var veldig klar for å få lille W i armene mine selv de siste ukene. Det er så verdt det, gled deg!! Du har mye spennende foran deg med både bevegelser, hikking, spark og bevegelser, fødsel, første tiden med babyen.. Sukk. Og det blir bare mer og mer kos for hver dag. Elsker å være mamma! Hehe, her var han veldig aktiv om natten. Våknet ofte fordi han turnet som bare det, hihi. Men igjen, er bare kos. Men så klart, om du får en baby som virkelig trives ved ribbeina så er det ikke alltid like gøy å våkne av turning om natten. Au. Lister er sikkert ikke en dum idé! godt å høre at dere har det bedre. Det er såå bra! Ja, merker ham mer og mer om natten. Han er våken mens mamma sover; lille rampunge!!! Er moro å våkne til disco i magen Ja, blir nok noen slag mot ribbeina etterhvert, for jeg har ikke så lang overkropp. Magen min står rett ut under puppene når jeg sitter, så han er både her og både der 16 1/2 uke igjen Skjønner godt at du koser deg med vesleprinsen din, Angel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 5. oktober 2012 Forfatter #647 Del Skrevet 5. oktober 2012 Har det meste igjen enda, men nå vet vi hva vi skal ha av alle de store tingene, så er egentlig bare å reise ut å kjøpe det når det passer oss. Men siden vi har litt lite oppbevaringsplass, så venter vi nok med det en stund til! Ikke sant! Veldig greit å ha full oversikt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 5. oktober 2012 Forfatter #648 Del Skrevet 5. oktober 2012 Tett/Rennende nese i 2 dager nå, det er så BLÆH! *sytelitt* Driver og spiller inn litt musikk, så håper at nesa blir bedre til imorgen, eller så blir det en nokså nasal innspilling av vokalen Tasseleifen i magen er rolig når jeg synger og han hører musikk, også våkner han opp litt mellom slagene. Jeg begynner å bli så vant til bevegelsene, at jeg tror jeg rett og slett "går glipp av" ganske mange nå Magen min har vokst UTROLIG mye denne uka! Synes jeg iallfall!! Jeg ble helt paff da jeg så meg i speilet idag tidlig Halsbrannen har også meldt sin ankomst.. Digg Har vært bortreist siden onsdag kveld og mannen kommer hit etter jobb. Imorgen blir det fårikål!! ENDELIG! Blir koselig å se min kjære E igjen. Tror han gleder seg også Og til å se/kjenne på magen, da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 5. oktober 2012 #649 Del Skrevet 5. oktober 2012 God bedring Blir sikkert deilig å se igjen E etter noen dager, man kjenner så mye bedre at forholdet fungerer når man kan se og føle på savnet til hverandre Fårikål høres deilig ut.... Må nesten vurdere om jeg skal prøve å lage det selv også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhiannon Skrevet 5. oktober 2012 #650 Del Skrevet 5. oktober 2012 Nytt magebilde må til snart da, Nuttapia, hvis den har vokst masse kjenner igjen det der med tett nese, tror ikke jeg har pustet med nesa når jeg sover på sikkert to-tre uker.... det er guffent å være munnpuster! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 5. oktober 2012 #651 Del Skrevet 5. oktober 2012 Nytt magebilde må til snart da, Nuttapia, hvis den har vokst masse kjenner igjen det der med tett nese, tror ikke jeg har pustet med nesa når jeg sover på sikkert to-tre uker.... det er guffent å være munnpuster! Jeg er ikke forkjøla men puster med munnen hver natt Gubben sier at jeg snorker værre enn en tømmerhogger som har drukket for mye de siste 15 åra her Gravidhormonene gjør mye rart med kroppen vår gitt.... Greit det er forkjølelse da Nuttapia, håper du slipper å bli like høyrøstet som meg om natta JA til nytt magebilde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Azalea Skrevet 5. oktober 2012 #652 Del Skrevet 5. oktober 2012 Nå blir jeg litt nysgjerrig jeg.. Hvilken sjanger er det du/bandet spiller? Får vi vite hvilket band kanskje? Jaaa, til magebilde! Masse god bedring til deg! (Når det kommer til snorking så snorket jeg også under graviditeten, huff og huff. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 7. oktober 2012 Forfatter #653 Del Skrevet 7. oktober 2012 God bedring Blir sikkert deilig å se igjen E etter noen dager, man kjenner så mye bedre at forholdet fungerer når man kan se og føle på savnet til hverandre Fårikål høres deilig ut.... Må nesten vurdere om jeg skal prøve å lage det selv også Nytt magebilde må til snart da, Nuttapia, hvis den har vokst masse kjenner igjen det der med tett nese, tror ikke jeg har pustet med nesa når jeg sover på sikkert to-tre uker.... det er guffent å være munnpuster! Jeg er ikke forkjøla men puster med munnen hver natt Gubben sier at jeg snorker værre enn en tømmerhogger som har drukket for mye de siste 15 åra her Gravidhormonene gjør mye rart med kroppen vår gitt.... Greit det er forkjølelse da Nuttapia, håper du slipper å bli like høyrøstet som meg om natta JA til nytt magebilde Nå blir jeg litt nysgjerrig jeg.. Hvilken sjanger er det du/bandet spiller? Får vi vite hvilket band kanskje? Jaaa, til magebilde! Masse god bedring til deg! (Når det kommer til snorking så snorket jeg også under graviditeten, huff og huff. ) Takk jenter, deres bedringsønsker hjelper Sover alltid med åpen munn jeg også. Blir ekstremt tørr i halsen av å puste kun med nesa, og DA blir de vond hals, ja!! Jeg lagde super fårikål igår, og den står nå på ovnen, slik at vi kan spise restene NAMME!!! Jeg spiller inn en demo for å levere hos begravelsesbyråer etc, for å få litt enkle spilleoppdrag. Tjener godt på slikt! SÅ jeg håper å få noe napp! Ellers så driver jeg på solo nå. Var med et band i mange år, men jeg sluttet for en stund siden. Vil kjøre min egen greie Ellers så promoterer jeg litt for andre artister. Har en manager-rolle, dvs at jeg kan jobbe mye hjemmefra, og det er både bra og spennende. Passer godt i sammenheng med baby og permisjon Magebilde kommer ikke før tirsdag, for da er jeg 24 uker på vei Stoooore søndagsklemmer til alle som er innom fra Nuttis og sparketassen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruLilla Skrevet 7. oktober 2012 #654 Del Skrevet 7. oktober 2012 Du får sende demoen til Jølstad, da De er vel det største begravelsesbyrået i Oslo og Akershus? Også er det vel Forus begravelsesbyrå som også er ganske store? Har egentlig ikke så mye oversikt over sånt, bare veit at Jølstad er stort Spennende å være manager! Det høres ut som om jobben din er veldig spennende Og genialt med at du kan jobbe mye hjemmefra Lykke til videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 8. oktober 2012 Forfatter #655 Del Skrevet 8. oktober 2012 Du får sende demoen til Jølstad, da De er vel det største begravelsesbyrået i Oslo og Akershus? Også er det vel Forus begravelsesbyrå som også er ganske store? Har egentlig ikke så mye oversikt over sånt, bare veit at Jølstad er stort Spennende å være manager! Det høres ut som om jobben din er veldig spennende Og genialt med at du kan jobbe mye hjemmefra Lykke til videre! Jupp, takk for tips!! Skal iallfall hinte de lokale byråene her jeg bor + omegn. Har ikke bil og førerkort helt enda, så må gjøre oppdrag i nærheten. Har ikke jobbet med artistpromotering så lenge, men det er absolutt spennende Ja, det er VELDIG deilig å kunne styre min egen jobbdag + å jobbe hjemmefra Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 8. oktober 2012 Forfatter #656 Del Skrevet 8. oktober 2012 Magen har klødd så mye i flere dager nå Synes det er litt ubehagelig, iallfall å måtte klø så mye på magen når jeg har elever Tipper strekk (les: SKREKK)-merkene kommer snart Igår kveld hadde mannen endelig tålmodighet til å holde hånden på magen en stund, og han kjente hvordan lillegutt snurra og romstrerte inni der Han syntes det var utrolig merkelig. Det skjønner jeg godt, for det er faktisk litt creepy når noe beveger seg slik inni der!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninnin86 Skrevet 8. oktober 2012 #657 Del Skrevet 8. oktober 2012 Åhh, kjenner godt igjen den kløen på magen!! Kjedelig å klø så fælt... Men jeg kan trøste deg med at selv om jeg klødde VELDIG fra ca uke 18-19 til rundt uke 31, har det ikke kommet noen strekk- (eller skrekk-) merker Så det er ikke sikkert det kommer noen Hihi, moro at han syntes det var fascinerende, da!! Mannen min synes fortsatt det er fascinerende at det er bevegelser i magen! I går så han at hele magen bulet, og da satt han lenge og bare så på den Godt at de er litt engasjerte! Noen føler seg kanskje litt utafor i og med at de ikke har så mye med babyen å gjøre når den er inni magen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
My84 Skrevet 8. oktober 2012 #658 Del Skrevet 8. oktober 2012 (endret) Så spennende jobb du har! Og så heldig du er som kan synge... Det blir sikkert mye vakrere vuggesanger babyen din får høre enn min, for jeg kan IKKE synge... Endret 8. oktober 2012 av My84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 8. oktober 2012 Forfatter #659 Del Skrevet 8. oktober 2012 (endret) Åhh, kjenner godt igjen den kløen på magen!! Kjedelig å klø så fælt... Men jeg kan trøste deg med at selv om jeg klødde VELDIG fra ca uke 18-19 til rundt uke 31, har det ikke kommet noen strekk- (eller skrekk-) merker Så det er ikke sikkert det kommer noen Hihi, moro at han syntes det var fascinerende, da!! Mannen min synes fortsatt det er fascinerende at det er bevegelser i magen! I går så han at hele magen bulet, og da satt han lenge og bare så på den Godt at de er litt engasjerte! Noen føler seg kanskje litt utafor i og med at de ikke har så mye med babyen å gjøre når den er inni magen? Jeg kan forstå at disse gutta ikke tenker så mye på magen og babyen som vi gjør Og å holde hendene på magen er nok ikke så fristende så lang tid om gangen Skrekkmerkene kommer nok når jeg nærmer meg. Har merker fra puberteten, så jeg får det nok Men det går greit. Så lenge det iallfall hjelper LITT at jeg smører meg med olje 2-3 ganger om dagen, så er det VELDIG OK Endret 8. oktober 2012 av Nuttapia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 8. oktober 2012 Forfatter #660 Del Skrevet 8. oktober 2012 Så spennende jobb du har! Og så heldig du er som kan synge... Det blir sikkert mye vakrere vuggesanger babyen din får høre enn min, for jeg kan IKKE synge... Ja, er veldig spennende! Og er meget takknemlig for at jeg kan jobbe med det jeg kan aller best!! Sangstemmen, ja!! Jeg tror nok babyen elsker stemmen til mammaen uansett, jeg! Men han kommer nok til å synge endel selv kanskje, siden han hører meg synge så mye. Håper jo det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå