Gjest NozMonster Skrevet 21. mai 2012 #2 Skrevet 21. mai 2012 har forsøkt å google meg fram til et lurt svar, og i følge mange blogger så får man tydeligvis tak i det på helsekosten, ultra og diverse meny-butikker eller så kan du jo bestille det herfra: http://www.gronnlivsstil.no/productdetails.php?product=86
Mynona Skrevet 21. mai 2012 Forfatter #3 Skrevet 21. mai 2012 Fant ikke ut noe smart ved googling jeg heller. Har en Helios i nærheten av meg, men hvis de ikke har der går jwg heller en annen vei hjem innom life.
Jellybean78 Skrevet 21. mai 2012 #4 Skrevet 21. mai 2012 Hva i alle dager er Helios for no?? De har proteinpulver på Life,bruk det istedet My Nesten like bra sjø,og da blir jeg ihverfall en storfan av kakene dine...
Mynona Skrevet 21. mai 2012 Forfatter #5 Skrevet 21. mai 2012 (endret) Det er ikke kaker! det er mat Endret 21. mai 2012 av Mynona-83
Sugerøret Skrevet 21. mai 2012 #7 Skrevet 21. mai 2012 Mandelmel kan du lage selv ved å male opp mandler.Mye billigere enn å kjøpe ferdig malte mandler! Mandelmel har jeg fått tak i igjennom helsekosten,iherb eller meny butikken.
Mynona Skrevet 21. mai 2012 Forfatter #8 Skrevet 21. mai 2012 (endret) Vet jeg kan lage det selv, men da må jeg kjøpe kvern også. Og det har jeg ikke lyst på. Har nok kjøkkendingser i skuffer og skap som ikke brukes. :gjeiper: Tror jeg går omveien innom life jeg. Helios er jo helsekost, så burde være der og men... Kjedelig med bomtur. Endret 21. mai 2012 av Mynona-83
^^Belle^^ Skrevet 21. mai 2012 #9 Skrevet 21. mai 2012 Til senere bruk må du (ja, du MÅ ) kjøpe det på iherb. Jeg var innom helsekosten for å sjekke pris, og de skulle ha over 100 kroner for en liten pose! Da er mandelmel til den svimlende sum av 4,87 dollar myyye bedre.
Mynona Skrevet 21. mai 2012 Forfatter #10 Skrevet 21. mai 2012 Oi, det var prisforskjell ja!! Det skal jeg ta til etterretning! Tar det lang tid å få det da?
Karmosin Skrevet 21. mai 2012 #12 Skrevet 21. mai 2012 Jeg har kjøpt både på Helios og andre helsekoster, men kan ikke love at de alltid har... NB NB hvis man kverner selv - mandelmelet man får kjøpt er vanligvis fettredusert og oppskrifter går som oftest ut fra det. Det du lager selv er jo ikke fettredusert, så det må ofte justeres litt på oppskriften.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå