AnonymBruker Skrevet 21. mai 2012 #1 Skrevet 21. mai 2012 Jeg er ikke så veldig erfaren i sengen og har hatt en partner nå i 5 år som jeg er blitt vant til om dere forstår? Nå som jeg er blitt singel har jeg funnet meg en kompis jeg har sex med, men problemet er at han er betydelig større enn det jeg er "vant" til, og han kommer mye dypere. Det går greit helt til han går fra misjonæren til å ta bena mine over skuldrene hans, da blir det rett og slett ubehagelig med en gang. Det virker som han treffer noe der inne som jeg ikke er vant til at blir truffet (skjønner?) og dette gjør vondt. Jeg får også en følelse av at jeg holder på å tisse på meg (vet at dette ofte kommer før orgasme) men det er ingen god følelse når det er så ubehagelig. Dette er egentlig den eneste stillingen som jeg ikke liker med han, men han liker den veldig godt. Er det noe jeg kan gjøre for at det ikke skal være så ubehagelig, eller er det noen som har svar på hvorfor det kan være ubehagelig?
Gjest HunterLady Skrevet 21. mai 2012 #2 Skrevet 21. mai 2012 Jeg er ikke så veldig erfaren i sengen og har hatt en partner nå i 5 år som jeg er blitt vant til om dere forstår? Nå som jeg er blitt singel har jeg funnet meg en kompis jeg har sex med, men problemet er at han er betydelig større enn det jeg er "vant" til, og han kommer mye dypere. Det går greit helt til han går fra misjonæren til å ta bena mine over skuldrene hans, da blir det rett og slett ubehagelig med en gang. Det virker som han treffer noe der inne som jeg ikke er vant til at blir truffet (skjønner?) og dette gjør vondt. Jeg får også en følelse av at jeg holder på å tisse på meg (vet at dette ofte kommer før orgasme) men det er ingen god følelse når det er så ubehagelig. Dette er egentlig den eneste stillingen som jeg ikke liker med han, men han liker den veldig godt. Er det noe jeg kan gjøre for at det ikke skal være så ubehagelig, eller er det noen som har svar på hvorfor det kan være ubehagelig? Grunnen til at det er ubehagelig er rett og slett fordi han er stor nedentil og han kommer veldig dypt i den beskrevne stillingen. Jeg hater den stillinga, fordi jeg har også sex med en som er stor nedentil. Vi må unngå den stillinga, og det går helt fint siden det finnes veldig mange andre stillinger.
Gjest Mysticgirl Skrevet 21. mai 2012 #3 Skrevet 21. mai 2012 Han treffer livmortappen , noe som er veldig vondt om han er for stor
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2012 #4 Skrevet 21. mai 2012 Han kommer borti livmortappen, og det kan gjøre vondt som bare satan. Dette skjer med med i stillingen hvor skjeden blir kortere(type bakfra) også med gjennomsnittlige peniser, og jeg må helt unngå den stillingen dessverre for å unngå store smerter. En mann med større enn gjennomsnittet bør ha lært seg å ikke støte dypt, de fleste vet sånn ca hvor grensen går. Men, jeg har lest at knipeøvelse faktisk også kan hjelpe på elastisitet og gi bedre plass lengdemessig - så jeg kommer til å øve litt på det for å se om det kan hjelpe.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå