Gjest j22 Skrevet 21. mai 2012 #1 Skrevet 21. mai 2012 Hei Jeg fikk i dag mensen som var 8 dager forsinket, jeg har tatt gravidietstester de siste dagene, men alle var negative så dette kan ikke være SA.. Uansett, jeg blør kraftig og har store smerter. Har aldri opplevd dette før så jeg lurer på om dette er normalt ved forsinket mens? Blir litt nervøs av sånt! Håper noen kan hjelpe/svare meg :-)
Wonders Skrevet 21. mai 2012 #2 Skrevet 21. mai 2012 helt normalt for meg. Jeg har svimt av og bare vært et vrak, renne-mage osv. Så fikk jeg skikkelig hjelp av fastlegen. Naproxen er veldig fin for meg. Og paracet i brustablett. Jeg tar det med en gang det murrer litt. For ellers blir jeg nummen i ansiktet osv....det er ille for meg, og må lytte til kroppen. Jeg har sagt i fra til min sjef i tilfelle det kommer bråått på jobben og jeg faller om Veldig flaut.
Gjest j22 Skrevet 21. mai 2012 #3 Skrevet 21. mai 2012 Oi, såpass ja! Da skal ikke jeg klage Har tatt meg ibux nå, og smertene har blitt mye bedre Jeg pleier egentlig aldri ha noe særlig menssmerter, det var derfor jeg ble bekymret. Men uansett, tusen takk for svar
Gjest bleeh Skrevet 21. mai 2012 #4 Skrevet 21. mai 2012 Ligger hjemme idag med menssmerter jeg..jeg hater mensen! Jeg får så svartens vondt at jeg ikke klarer noe, det kommer i rier som om jeg skal føde! Ikke så kult å måtte være hjemme pga menssmerter, men når de blir så vonde så er det ikke noe kult å være på jobben heller :frown:
pinar Skrevet 21. mai 2012 #5 Skrevet 21. mai 2012 Jeg kan svime av å få så store smerter at jeg ligger å skjelver, hyperventileree, kaldsvetter og kaster opp. Blir som regel veldig generelt uvel og slapp under perioden.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå