Gå til innhold

Er det noen persere her?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke om det har vært lignende tråder her inne, men jeg lurer på hvor mange persere/iranere er på dette forumet? Nei jeg er ikke perser!

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

dytt..

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er. hvorfor?:)

Jeg er nemlig forelska i en persisk prinsesse. :rodmer: hyggelig om noen kunne hjelpe meg med noe... Hun skrev følgende på sms: deleman jooni joon. Hva betyr det?

Gjest Purelove
Skrevet

Jeg er nemlig forelska i en persisk prinsesse. :rodmer: hyggelig om noen kunne hjelpe meg med noe... Hun skrev følgende på sms: deleman jooni joon. Hva betyr det?

Deleman betyr hjertet mitt... Joon betyr livet, så når hun sier jooni joon mener hun at du på en måte er livet hennes, har flere betydninger også:) Så søtt da! naww:)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Deleman betyr hjertet mitt... Joon betyr livet, så når hun sier jooni joon mener hun at du på en måte er livet hennes, har flere betydninger også:) Så søtt da! naww:)

Hva kan jeg svare tilbake? på persisk? Vil overraske henne litt.. hun vet nok at noen har skrevet det til meg, så blir ingen juks;) kjør på

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil si til henne at jeg elsker deg høyt hjertet mitt. Deleman har jeg lært og hva mer? hva er jeg elsker deg på persisk?

hey jeg er 28 år, ingen fjortis! bare veldig forelska.. håper å bli tatt seriøst.

• Liker 2
Gjest Purelove
Skrevet

Jeg elsker deg på persisk= Dooset daram! Jeg elsker deg deg høyt hjertet mitt blir vel " Dooset daram kheili Ziad, deleman" :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk purelove! det var veldig snilt

Gjest Purelove
Skrevet

Tusen takk purelove! det var veldig snilt

Bare hyggelig:) send pm hvis du lurer på noe mer:) Og lykke til med kjærligheten!!! :rodmer:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er bare så heldig som har truffet en persisk jente! Dere er e herlig folkeslag! pene, vakre, intelligente, varme, generøse. Takk, sender pm om jeg lurer på noe. tusen takk. god natt:)

AnonymBruker
Skrevet

Fint at du fikk den hjelpen du trengte , TS:)

Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...