Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er en jente på 23 år, 60 kg, 168 høy og har størrelse 75F i BH! Jeg hater puppene mine og har tenkt hver dag siden jeg gikk på ungdomskolen at de skal reduseres. De ser helt forferdelig ut og synes det er fælt at en jente på 23 år skal ha pupper til en kvinne som har ammet minst 6 barn.

Har lest litt i ulike forumer og har fått ett innblikk i hvordan dette foregår. Jeg vil så klart prøve å få dette dekket av staten, så nå har jeg skiftet til kvinnelig fastlege og skal bestille time til konsultasjon. Problemet mitt er at det er mest psykiske plager jeg har, ikke fysisk.. Jeg har f.eks ikke problemer med rygg, skuldre osv.. Er det kun det de vektlegger når de skal vurdere om det blir dekket? Og hvordan foregår timen hos legen? Kommer legen til å måle brystene uten BH og hvilke spørsmål blir stilt?

Helt til sist, hvor lang ventetid var det og hvor lenge var du sykemeldt?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg synes du skal spare penger og betale det selv. Du har jo ingen fysiske plager. Og det er MANGE med stygge pupper, man kan ikke bare regne med at staten skal betale for at du skal se mer perfekt ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...