Gå til innhold

Kroppen er ødelagt!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har nylig vært russ, og som russ gjør så har jeg drokket mye og lenge. Jeg fikk aldri hangover, men det var jo fordi jeg heller aldri nådde å bli helt edru. Jeg skjønner jo at jeg er nødt til å svi for det nå, men likevell så lurer jeg på en del ting..

Magen min dreper meg, men den minner meg ikke på noe som jeg har hatt før. Det er akkuratt som om den "svir" fra innsiden. Vet ærlig talt ikke om en bedre måte å forklare det på. Jeg googled det litt å fant fram til magesår og diverse slike ting. Nå vet jeg jo selvfølgelig ikke om det er det, men om det er det, kan det gå bort av seg selv? Må man nødvendigvis dra til legen?

Også var det jo dette med avføringen. Den er helt gul. Jeg har selv skiftet sikkert hundrevis av baby bleier, og jeg kan bare si med en gang at dette ligner veldig. (Beklager stygge detaljer, men google gir meg ingen gode svar her! :gjeiper: )

Skal jeg bare vente å se, eller går alt dette over? Er sliten og lei, har ligget i sengen siden 17.mai..

Videoannonse
Annonse
Gjest foremma
Skrevet

hahaha, her fikk du meg til å le godt ;) husker min egen russetid, jeg hadde også promille konstant..

Men kan desverre ikke hjelpe deg noe særlig, da jeg ikke fikk noe slags bivirkninger :)

AnonymBruker
Skrevet

Ja enig med en gjest her . Dette virker som leversvikt!

Hadde dratt til legen akutt med engang .

AnonymBruker
Skrevet

Med tanke på at du har drukket enorme mengder og at gul avføring er et tegn på leversvikt så ville jeg nok dratt til legen ganske kvikt.

Skrevet

Ta kontakt med lege.

Gjest Badabing
Skrevet

Høres ut som steatoré, som også kan komme som følge av pancreatitt.

Uansett bør du oppsøke lege nå.

AnonymBruker
Skrevet

Skrumplever etter russetida. Si meg: Var det verdt det?

Og jada, jeg har vært russ selv. Men alkoholinntaket var da ikke høyere da enn resten av året. Vi hadde jo tross alt fulle skoledager og heldagsprøver midt oppi russetida, og eksamensperioden startet rett etterpå.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Steatoré gir grå/hvitaktig og feit avføring, ikke gulaktig.

Gul bæsj

Er avføringen gul, rennende, fet og ekstremt illeluktende skal du kontakte lege. Det kan tyde på problem med bukspyttkjertelen, galleblære eller leveren, som normalt skal hjelpe kroppen å fordøye fettet vi spiser.

http://www.klikk.no/helse/sykdom/article397497.ece

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...