Gå til innhold

Jenter: hvordan vasker dere dere nedentil?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Leser ofte her inne at folk sier at jenter ikke vasker seg ordentlig nedentil.

Hvordan gjør dere det egentlig?

Jeg tar bare litt såpe i hånda, og hvilket et par ganger der nede, før jeg skyller. Altså ikke noe systematisk eller nøye vasking :sjenert:

Og hvilken såpe bruker dere?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bruker Asan, og vasker hele.. musa skikkelig, skiller leppene og vasker godt på innsiden av de. Men spruter ikke vann i skjeden og der. På sidene, bak og hele rumpesprekken skikkelig, så ferdig.

Skrevet

Bruker Asan utvendig (hele skrittet fra venusberg til toppen av rompesprekken)

og spyler med dusjhodet inn i skjeden.

Skrevet

Det er skadelig for underlivet å vaske det for ofte.

AnonymBruker
Skrevet

Man hører jo hele tiden, og av leger også, at man ikke skal vaske seg med såpe der nede, bare skylle med vann. Men klarer ikke helt det, så jeg bruker dr greve intimvask (det er visstnok ikke såpe??), vasker med en liten dert på hele musa, og bakover til rumpesprekken. Vasker ikke med såpe innenfor noen av leppene. Men vasker innenfor ytre lepper bare med hånda og vann, er redd for å forstyrre for mye av den naturlige balansen der nede.

Skjeden i seg selv er selvrensende og man skal ikke tukle for mye med den. Jeg ville ikke ha spruta inni dåsa med vann....

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

nå gjør jeg dette da altfor sjeldent.. :sjenert: men da jeg gjør det brukes jeg Dr. Greves intimvask (grønn flaske) i lag med vann på en klut og drar den frem tilbake haha. Men det er jo det jeg gjør.

Kjøpte nettopp intimservietter. Har vært litt skeptisk til de før siden jeg ikke vil pøse på med såpe eller godlukt eller hva som er inni den uten vann.

Forresten noen som sliter med ille lukt der nede? Det gjør jeg, jeg kjenner den hele tiden. Lurer på hva folk syns om meg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...