Gå til innhold

Asiatere?


Chiqette

Anbefalte innlegg

Har fått inntrykk av at svært mange menn tenner på asiatere, thailendere, japanere osv, er dette fordi det er noe nytt og mystisk? eller rett og slett utseende? eller er det fremdeles det at dere trur disse er trangere enn andre?

typen min tenner mer på disse jentene enn noen andre, og har fått høre at det er slikt med mange menn?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har aldri skjønner det der med at asiatiske kvinner liksom ser bedre ut og er trangere enn andre kvinner :klo:

Jeg tenner ikke mer på de enn på andre. Heller motsatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er jo ofte enormt søte da. Og så virker de liksom litt mykere enn europeiske damer. Tror det har noe med fordelingen av underhudsfettet å gjøre.

Endret av Mann 42
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke inntrykk av asiater-antagelsen din stemmer, nei. Har heller aldri hørt at de skulle være trangere enn andre?? Tror i så fall det er oppspinn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok fordi asiatiske kvinner er mer underdanige. Menn liker sånt.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok fordi asiatiske kvinner er mer underdanige. Menn liker sånt.

Me so hooo`ney! Love you long time, baby!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg er helt enig at asiatere ikke er trangere enn andre, men gud og mange ganger jeg har fått meg en god latter når jeg har hørt folk si det. Typen tenner mer på disse jentene pga det er "noe helt nytt" og har ett såpass annerledes utseende enn vi norske osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bandit

Jeg har ingen asia fetish, men har flere ganger falt for utseendet til asiatiske kvinner. Jeg hadde ei onlinevenninne fra Japan, og møtte henne til slutt da hun tok et europabesøk med noen venninner. Hun var godt trangere enn det jeg var vant til, men EN person er et heller dårlig utvalg. Men det hadde jo ikke akkurat vært oppsiktsvekkende om det virkelig var slik. Penis er lagd for å passe vagina. Og når det er en forskjell på den gjennomsnittlige penis, vil det naturlig være forskjell på den gjennomsnittlige vagina.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gorgonzola

*venter i spenning på at en eller annen dude skal slenge ut hvorfor asia damer er såååååå mye bedre enn norske og denne tråden vil eskalere til 1000 innlegg før det er gått et døgn*

(slik alle asiababes er bedre enn norske babes trådene gjør)

:popcorn:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er jente, så kan vel ikke helt sette meg inn i det. Ikke meningen å være diskriminerende mot rasen, men jeg har aldri sett en fin asiater. Er noe med øynene og alt som jeg ikke liker..

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Meridius

Kan ikke si at jeg blir overasket om asiatere er trangere. De er jo str. på med små barn, ca 10-20cm lavere enn norske kvinner. Personlig synes jeg ikke de er attraktive, men noen av dem kan være søte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns asiatere av begge kjønn kan være veldig attraktive hvertfall :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenner veldig på min mann fra Hong Kong, teller det? Det går i så fall kun på utseendet, for han finnes ikke eksotisk (oppvokst på et bittelite, kjipt sted på landet. Null poeng på eksotisk & spennende- scoren! Og han er forståelig nok heller ikke "trangere"- ei heller spesielt mye større eller mindre...). Han er rett og slett en veldig kjekk og sjarmerende mann.

Norsk dame - asiatisk mann er nok fremdeles litt mindre vanlig (selv om vi har flere par i vennekretsen der det er slik) enn omvendt. Noen ganger stirrer folk på oss, så da fleiper vi med at de ikke skjønner hvem som har kjøpt hvem... :fnise:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HunterLady

Det er vel slik at asiatiske menn har gjennomsnittlig mindre penis enn europeiske menn, og da er det vel helt naturlig at den asiatiske vagina er tilpasset disse penisene, altså er de nok en del trangere enn europeiske kvinner.

Jeg tror mange menn liker asiatiske damer fordi de fremstår som blidere, høfligere, mer omsorgsfull, mer feminin og mer konete. De respekterer menn høyere enn det vi gjør. :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det i mange tilfeller er litt myte at asiatiske damer er så mye mer konete enn norske. I blandt annet Vietnam kan damene være veeldig strenge ovenfor mennene sine.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det i mange tilfeller er litt myte at asiatiske damer er så mye mer konete enn norske. I blandt annet Vietnam kan damene være veeldig strenge ovenfor mennene sine.

dette er helt riktig, for jeg er halvt. min far er fra vietnam, og kvinnene i vietnam er som oftest "sjefen" i hjemmet! om dama ikke vil mannen skal ut å drikke en kveld, så blir mannen hjemme. det er ikke slik at kvinnene er nazi og styrer hele showet, men de er absolutt ikke underdanige..!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

dette er helt riktig, for jeg er halvt. min far er fra vietnam, og kvinnene i vietnam er som oftest "sjefen" i hjemmet! om dama ikke vil mannen skal ut å drikke en kveld, så blir mannen hjemme. det er ikke slik at kvinnene er nazi og styrer hele showet, men de er absolutt ikke underdanige..!

Hehe jeg vet! Jeg har vært sammen med en vitnameser, og vært en måned på rundreise i hele Vietnam :) Lærte mye om menneskene der da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, min erfaring som halvt asiat, er at mange tror at asiatiske jenter er mer ydmyke og underdanige. Mange tror også at de er trangere, siden de da er mindre av kroppstørrelse. Og mange syntes at asiatiske jenter er penere.

Noen ganger føler jeg det er litt skittent. Virker som mange menn liker asiatiske jenter fordi de minner om yngre jenter. Jeg har fått høre den noen ganger, at jeg ser så ung ut, så de klarer bare ikke å kontrollere seg. Dette sier de da gjerne i fylla, med hånda på låret mitt. :kvalm:

Makes me sick!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, min erfaring som halvt asiat, er at mange tror at asiatiske jenter er mer ydmyke og underdanige. Mange tror også at de er trangere, siden de da er mindre av kroppstørrelse. Og mange syntes at asiatiske jenter er penere.

Noen ganger føler jeg det er litt skittent. Virker som mange menn liker asiatiske jenter fordi de minner om yngre jenter. Jeg har fått høre den noen ganger, at jeg ser så ung ut, så de klarer bare ikke å kontrollere seg. Dette sier de da gjerne i fylla, med hånda på låret mitt. :kvalm:

Makes me sick!

Å dæven, da tror jeg at jeg hadde blitt oppriktig sint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må jeg bare innrømme at jeg tror aldri jeg har sett en som jeg vil kalle en pen asiater. Men det er jo forskjell på hva folk liker da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...