sukkersøt Skrevet 20. mai 2012 #1 Skrevet 20. mai 2012 Jeg har prøvd å bli gravid i tre måneder, og tror kanskje det har gått denne måneden. Jeg skal ha mensen om en uke, og hadde forferdelige menssmerter i hele går. Men nå har det gitt seg. Jeg har også veldig ømme bryster. Jeg er så svimmel. Greier ikke stå, ligge eller sitte uten at det føles som om jeg skal besvime. Det er helt jævlig. Men jeg bruker også stilnoct sovemedisin. Kan svimmelheten skyldes sovemedisinbruken, eller kan jeg være gravid? Testene er fortsatt negative. Jeg må bare finne ut hvordan jeg skal takle denne svimmelheten. Anyone?
Gjest redwine Skrevet 21. mai 2012 #3 Skrevet 21. mai 2012 Har lest dagboken din, og ser du har gått/går på cipralex. Jeg er 99% sikker på at det er dette, enten du har trappet ned eller slutta. Går over etter en måneds tid sannsynligvis. Men du kan jo også være gravid mtp de andre symptomene dine
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2012 #4 Skrevet 21. mai 2012 Ømme bryster var et sikkert tegn på graviditet hos meg, siden jeg aldri pleier å ha det ellers. Svimmelheten vil jeg tro har mer med sovemedisinen å gjøre. Er du helt avhengig av å bruke den? Ellers tror jeg at jeg ville kuttet den ut, den skal jo helst ikke brukes under graviditet. 1
sukkersøt Skrevet 25. mai 2012 Forfatter #5 Skrevet 25. mai 2012 (endret) Takk for svar Jeg var gravid vettu. Men skal slutte helt med sovemedisiner i "morgen". Jeg vet av erfaring at jeg ikke får sove i det hele tatt den første natten uten, så jeg skal døgne for å prøve å snu døgnrytmen til det naturlige igjen. Noen tips til sluttingen noen? Har som sagt brukt Stilnoct hver kveld altfor lenge så jeg tror det blir tøft. Fint om noen som har greid å slutte med sovemedisiner etter langvarig bruk kan gi meg noen råd Prøvde nemlig å slutte igår kveld, og her sitter jeg lys våken kl halv seks om morgenen, ikke sovet ett sekund, så blir nødt til å ta en siste for å sove litt før jeg begir meg fullt ut på sluttingen. Endret 25. mai 2012 av sukkersøt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå