Gå til innhold

Hva er Funlight safta laget av?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hmmmmm, skeptisk må jeg si! Ser at den funlight reklamen går titt og ofte, og de skryter av at den bare har 1 kalori pr desiliter. Og likevel er det søt saft? Hva er den laget av? 100% falsk sukker, eller?

Drikker ikke saft, liker ikke en gang saft, så jeg vet ikke, men lurer fælt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stort sett vann og smak. Og litt kunstig søtning

Skrevet

Mm, sitter og drikker det nå :fnise: Funnet min favorittsmak! Hvor mye kalorier det er, bryr meg midt i ræva.

Men bruker vel noe kunstige søtningsstoffer eller noe? Kan ikke nok om det :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kalorier bryr meg ikke så veldig heller, annet enn at jeg lurer på hva de har hatt oppi siden det bare er èn kalori pr desiliter. Kunstig søtning er helt uinteressant for min del, så takk for svar :)

AnonymBruker
Skrevet

Hmmmmm, skeptisk må jeg si! Ser at den funlight reklamen går titt og ofte, og de skryter av at den bare har 1 kalori pr desiliter. Og likevel er det søt saft? Hva er den laget av? 100% falsk sukker, eller?

Drikker ikke saft, liker ikke en gang saft, så jeg vet ikke, men lurer fælt..

Det er vel det samme som sukkerfri brus stort sett? Er jo så og si ikke kalorier i sukkerfri brus heller. Er vel aspartam?

Gjest barista
Skrevet

Jeg vet ikke hva den lages av. Men den er god og søt, så den blir titt og ofte kjøpt her i hjemmet. :-)

Skrevet

Vann, kunstig søtning, fargestoffer og smaksstoffer.

Skrevet

Kjemisk framstilte stoffer aka syntetiske stoffer tenker jeg meg.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
:eeeh: da foretrekker jeg god gammeldags vanlig saft, av ekte bær og frukt..
  • Liker 2
Gjest Borghild
Skrevet

Kunstig søtning er ikke bra. Bedre med sukker da og heller drikke mindre av det spør du meg. Jeg holder meg langt unna alt som heter aspartam mye fordi jeg har ME og det kan gjøre ME verre, men jeg ville nok holdt meg unna uansett. Dessuten SMAKER ekte sukker så mye bedre! Og sukker er i det minste naturlig selv om det ikke er sunt det heller.

• Liker 3
Skrevet

Mm, sitter og drikker det nå :fnise: Funnet min favorittsmak! Hvor mye kalorier det er, bryr meg midt i ræva.

Men bruker vel noe kunstige søtningsstoffer eller noe? Kan ikke nok om det :)

Fruktfest? Fader rullan, den e go!

Gjest Meridius
Skrevet

Funlight funker som maurgift også...

AnonymBruker
Skrevet

Funlight funker som maurgift også...

Hehe, hva mener du?

Gjest Meridius
Skrevet

Hehe, hva mener du?

Hva jeg mener med det? Sukkermaur dør om de konsumerer Funlight.

AnonymBruker
Skrevet

Hva jeg mener med det? Sukkermaur dør om de konsumerer Funlight.

Oook, men jeg har ikke peiling på maur, så jeg lurer på hvorfor de dør? Ligger det i navnet på Sukkermauren?

Lurer litt på hvorfor de dør av funlight saft, er det pga den kunstige søtningen og alt?

Gjest Meridius
Skrevet

Oook, men jeg har ikke peiling på maur, så jeg lurer på hvorfor de dør? Ligger det i navnet på Sukkermauren?

Lurer litt på hvorfor de dør av funlight saft, er det pga den kunstige søtningen og alt?

Fordi store doser av søtningsstoffer er farlig.

AnonymBruker
Skrevet

Fordi store doser av søtningsstoffer er farlig.

Thats it, funlight kommer ikke inn i mitt hus med mindre jeg får maurproblemer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...