Gå til innhold

Forandringer etter å ha blitt mamma


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dere som har blitt mamma, hvilke har vært de største forandringene etter at babyen har kommet til verden?

Har du forandret deg noe som person?

Hva har forandret seg mest for deg/dere?

For dere førstegangs mødre, ble det som dere trodde det kom til å bli?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Før hadde jeg kun meg selv å tenke på, nå går barnet fremfor alt.

Ifra at jeg kunne ha en spakveld, med bad med oljer, fotstell, hårkur etc.....så er jeg fornøyd med en kjapp dusj nå :gjeiper:

Generellt så har jeg forandret meg mye, tankegangen har blitt annerledes. Blitt mer voksen vil jeg si, men også mer engstelig. Hva om det skulle skje tulla mi noe? <3

Hvordan har det vært hos deg da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg nervøs når jeg sykler uten hjelm! For hva hvis det skulle skje meg noe, og hvilke signaler sender jeg ut til andre?! :fnise: Jeg har blitt roligere. Elsker ikke høy musikk lenger (det er godt å la ørene få hvile). Og mye mer opptatt av at det skal være rent og ryddig, av en eller annen grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marmot

Jeg er blitt langt roligere og mer avbalansert, og veldig, veldig mye tryggere på meg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn rent bortsett fra at barnet selvsagt er førsteprioritet i livet tror jeg faktisk ikke jeg har forandret meg så mye. Det eneste jeg kommer på er at jeg er mer glad i barn generelt og historier om barn som lider går mye mer inn på meg enn før.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn rent bortsett fra at barnet selvsagt er førsteprioritet i livet tror jeg faktisk ikke jeg har forandret meg så mye. Det eneste jeg kommer på er at jeg er mer glad i barn generelt og historier om barn som lider går mye mer inn på meg enn før.

Signerer denne. Mye mer glad i barn, og historier om barn som lider går veldig mye mer inn på meg nå. Barn har blitt en stor interesse, og jeg surfer like gjerne etter leker og barneklær på kveldene, som å se favorittprogrammet mitt på tv.

Ellers har jeg i likhet med mange andre mødre forfalt en del kroppslig etter graviditet, fødsel/amming og altfor lite søvn og tid til egenpleie de siste årene. Den faste kroppen som før kom så lett, er nå laangt utenfor rekkevidde dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...