Gjest Jente22 Skrevet 20. mai 2012 #1 Skrevet 20. mai 2012 Hei! Jeg er en jente på 22 år som dere kan se på navnet. Jeg har i dag har tre analblødninger. Jeg trodde først jeg hadde fått mensen ettersom det var så mye blod, men oppdaget for at det ikke var det. Jeg har opplevd dette før og dro på legevakten, men de sendte meg hjem uten å undersøke meg ettersom de mente det ikke var noen fare da blodet var rødt og ikke svart. Men jeg ble likevel bekymret og undersøkte litt rundt på nettet. Så sjekket jeg rundt analåpningen og jeg har noen kuler utenfor og i åpningen av hullet. Er det bare hemoroider eller bør jeg prøve legen igjen?
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2012 #2 Skrevet 20. mai 2012 Høres ut som hemorroider, men du burde la en lege undersøke om det er noe som bør gjøres noe med. Rødt blod kan også skyldes andre tilstander i endetarmen/siste del av tykktarmen, og da kan legen kikke opp i tarmen med et instrument. Bestill time hos fastlegen, du.
Gjest Jente22 Skrevet 20. mai 2012 #3 Skrevet 20. mai 2012 Høres ut som hemorroider, men du burde la en lege undersøke om det er noe som bør gjøres noe med. Rødt blod kan også skyldes andre tilstander i endetarmen/siste del av tykktarmen, og da kan legen kikke opp i tarmen med et instrument. Bestill time hos fastlegen, du. Takk for svar =) Håper fastlegen gjør noe denne gangen........
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå