AnonymBruker Skrevet 20. mai 2012 #2 Skrevet 20. mai 2012 Det fins ingen spesiell bydel hvor alle de rike bor hvis det er det du mener. 4
Gjest foremma Skrevet 20. mai 2012 #3 Skrevet 20. mai 2012 Gjør det ikke det? Jeg mener det er på Sydspissen og rett til høyre for kongsbakken og røstbakktoppen. Det er iallefall IKKE kroken, stakkevollan, tromsdalen, hamna, kvaløya, movika eller tomasjord..
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2012 #6 Skrevet 20. mai 2012 Sånn generelt, nei, det er ikke ikke vest og østkant i Tromsø. Men når det er sagt, så finnes det områder med eldre og billigere hus enn resten av byen, like mye som det finnes nyere og dyrere hus. Strand er vel et slikt eksempel, mens eksempel på ''fattigere'' områder er vel utsikten.
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2012 #7 Skrevet 20. mai 2012 Gjør det ikke det? Jeg mener det er på Sydspissen og rett til høyre for kongsbakken og røstbakktoppen. Det er iallefall IKKE kroken, stakkevollan, tromsdalen, hamna, kvaløya, movika eller tomasjord.. Noen få hus, ikke en hel rikmannsby/bydel. "Rett til høyre for Kongsbakken" kan liksom ikke sammenlignes med Bærum f.eks 5
Gjest foremma Skrevet 20. mai 2012 #8 Skrevet 20. mai 2012 Noen få hus, ikke en hel rikmannsby/bydel. "Rett til høyre for Kongsbakken" kan liksom ikke sammenlignes med Bærum f.eks nei, det har jeg heller ikke sagt?
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2012 #9 Skrevet 20. mai 2012 nei, det har jeg heller ikke sagt? Jo? Det fins ingen spesiell bydel hvor alle de rike bor hvis det er det du mener. Gjør det ikke det? Jeg mener det er på Sydspissen og rett til høyre for kongsbakken og røstbakktoppen. Det er iallefall IKKE kroken, stakkevollan, tromsdalen, hamna, kvaløya, movika eller tomasjord.. Men nok om det. 5
Gjest foremma Skrevet 20. mai 2012 #10 Skrevet 20. mai 2012 Jo? Tja, Tromsø har bare 70 000 innbyggere, så alt må sees på i forhold til en mindre skala. Men greit, vær vrang.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå