Gå til innhold

farge på underskjørt og sko

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når kjolen min er off-white (diamond white), bør jeg da ha off-white/ivory underskjørt? Og samme farge sko? Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjøpt off-white sko. Underskjørtet spiller vel ingen rolle tror jeg.

Skrevet

Underskjørtet mitt er faktisk i ivory og sko har jeg selvsagt kjøpt i samme farge som kjolen...

Du trenger ikke matsje skoene hundre prosent men du kan ikke ha sko som er lysere enn kjolen din.

Skrevet

Jeg har diamant whait kjole og hvite sateng sko....Hvitt/ivory underskjørt

Skrevet

Mitt er ivory........både sko og kjole og underskjørt.

I dag var jeg innom en blomsterbutikk som sa at jeg ikke kunne ha hvite blomster og ivory kjole fordi da ville kjolen se skitten ut. Regner med det samme gjelder for klærne

Skrevet

Jeg hadde faktisk hvite sko til min elfenbenskjole. Og ble DØDSMISUNNELIG da jeg så Bertine Zetlitz stille opp med rosa sko. Hadde jeg bare tenkt LITT lenger! Skoene syntes ikke så veldig under kjolen, og det hadde vært knallfint med litt crazy farve på skoene til et klassisk antrekk... Sjekk bilde av Bertine her:

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=73101

Skrevet

Jeg har ivory-fargede sko, og hvitt underskjørt... Tyllen under skjørtet på kjolen er hvit..Men, underskjørtet vil ikke synes. Ser så utrolig teit ut i det underskjørtet at det skal min kommende mann slippe å se meg i ihvertfall :D

Skrevet

Ser ut til at jeg ender opp med ivory-fargede sko og hvitt underskjørt. Og jeg er enig med deg Tari, vi ser nok utrolig teite ut i underskjørtet!! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...