Gå til innhold

Barnepass


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er en alenemor med et barn på 8mnd som skal på en obligatorisk studietur i 4 dager. Jeg hadde barnepassen grei, men det dukket opp noe uforutsett. Det jeg lurer på er om det kan være forvirrende for barnet å være til min mor fra mandag til tirsdag, min far fra tirsdag til onsdag, og min mor igjen fra onsdag til torsdag. Det innebærer også at barnet skal være hjem til min mor når hun har barnet og hjem til oss når far skal passe barnet.

Hva tenker dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ok, ja...takk for svar :) Kjenner jeg ikke liker det. Men dette er faktisk den eneste muligheten :\

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge er da besteforeldrene! Barnet tåler nok å forholde seg til begge disse, jeg synes du har løst det kjempefint jeg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Er det nødvendig, så er det nødvendig.

Er det egen utdannelse du skal på studietur i forbindelse med? Isåfall gagner det jo uansett barnet på lang sikt :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er egen utdannelse, ja :)

Det må bare bli slik. Har ikke helt sluppet lille babyen min enda, da vi har hatt en veldig trist start på livet..

Så det er nok verst for meg. Barnet får det vel bedre en noen gang, med FULL oppmerksomhet hele tiden :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...