Gå til innhold

Han blir slapp.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Han blir slapp. Rett og slett. Det kan skje på veldig kort tid, fra vi skifter fra en stilling til en annen så kan den være slapp. Det har ikke alltid vært sånn, kun nå i helgen. Og han har aldri opplevd det før.

Jeg er redd han ikke er seksuelt tiltrukket av meg, at han ikke tenner på meg.

Han mener det ikke er tilfelle.

Vi elsker hverandre utrolig masse og ønsker så sårt å være sammen!

Hva i alle dager kan det være? :( Er det noe som kan gå over? Tips?

Vi er livredde for at hele forholdet nå må ta slutt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har hendt kun nå i helgen og du begynner å bekymre deg? Det kan skje den beste mannen å bli slapp og har ingenting med deg å gjøre. Av og til er det bare kroppen som sier stopp. Vent nå i noen uker/måneder til, og så gå til en lege eventuelt, de kan hjelpe med dette.

• Liker 2
Skrevet

Har det kun skjedd nå i helgen er det vel ikke noe å bry seg så mye om? Ser ikke grunn til å avslutte forholdet over dette, slike ting skjer.

• Liker 1
Skrevet

Seriøst, gjøre det slutt fordi han blir slapp? Skal man gjøre det slutt for noe sånt så tåler ikke forholdet stort spør du meg... Det er jo helt normalt at sånne ting skjer. Se det an litt, det går seg nok til :)

• Liker 3
Skrevet

Han blir slapp. Rett og slett. Det kan skje på veldig kort tid, fra vi skifter fra en stilling til en annen så kan den være slapp. Det har ikke alltid vært sånn, kun nå i helgen. Og han har aldri opplevd det før.

Hvor gammel er han? Jo eldre jo vanligere er det med "slappis".

Hvor ofte har dere sex? Ikke forvent en knallhard kuk på runde 3 eller 4 på samme kvelden...

Onanerer han ofte? Onanerte han samme dag dere hadde sex? Da kan det blir litt slapp sex... Og ellers? Hvis dere ikke har sex, bør han onanere for å holde "formen".

Hvordan er livsstilen hans? Fet mat og alkohol? Røyk? Trening? Overvekt er den største årsaken til sviktende potens. Dårlig kondisjon og blodsirkulasjon tør jeg påstå er den nest største uten at jeg skal si det for sikkert. Alkohol + ereksjon = dårligere ereksjon.

Sunnere kropp = sunnere snopp!

Gjest Purple Haze
Skrevet

Det er helt normalt at sånn skjer i blant, uansett alder eller helsetilstand. I motsetning til hva enkelte måtte tro, så er ikke en mann en følelsesløs maskin som bare kan hamre på, uansett. Han kan få prestasjonsangst, miste litt fokus eller det skjer ting i kroppen han ikke har kontroll på. Hvis det skjer jevnlig, kan det være lurt å sjekke hva årsaken kan være.

Om dere tenker på å gjøre det slutt på grunn av denne ene hendelsen, tror jeg ikke dere elsker hverandre så mye som du sier. Det kan skje hvem som helst, uansett hvor mye man elsker noen, så ikke ta sorgene på forskudd.

• Liker 2
Skrevet

Hvis han risikerer dumping pga dårlig stivhet, så kan han bli så nervøs at den sjelden stivner.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde da aldri i min villeste fantasi dumpet han hvis problemet ligger hos han.

Dette er gutten jeg vil gifte meg med, med eller uten potens problemer!

Sammen takler vi det meste!

Men hvis han ikke er tiltrukket eller tenner på meg, så er det ingenting å gjøre med det. Og da må vi nok avslutte forholdet.

- Trådstarter.

Skrevet

Forstår at TS kanskje tror at det er pga av henne. Men jeg vil tippe at det ikke stemmer og at det kanskje kan være prestasjongsangst.

AnonymBruker
Skrevet

Vi begge ser bra ut, er av typen som trener 3 ganger i uken og går i fjellet/går turer i helger osv. Vi er veldig fornøyd med hverandres utseende liksom! Vi begge er veldig seksuelle vesener, er med på det meste og leker oss masse. Jeg er åpen for det meste. Så i teorien skal det ikke være noen problemer med tiltrekning. Men det er vel bare sånn av og til. Vi kan vel ikke styre alt dessverre!

I går kveld feks så koste jeg masse med kuken hans, lekte masse med munnen osv. Den ble halvstiv. Men det var det. Han ble så fortvilet stakkar! :( Han sa at det var kjempe deilig så han skjønte ikke hvorfor den ikke stod som aldri før!

Blæh! :(

- Trådstarter.

Skrevet

V( Han sa at det var kjempe deilig så han skjønte ikke hvorfor den ikke stod som aldri før!

Kanskje fordi han vil det for mye. Nervøst. Prestasjonsangst. Du skal se at den spretter opp igjen dersom han slutte å bry seg. Slutter å ville det, og bare slapper av.

AnonymBruker
Skrevet

ler meg ihjel

• Liker 3
Skrevet

Enig med de andre mennene som har postet her. Har det skjedd av en eller annen grunn bare en gang før kan det føre til prestasjonsangst. Problemet kan vedvare en tid, inntil han klarer å slappe helt av. Det skjedde med meg selv for mange år siden, og gikk over av seg selv etter kort tid. Og det var ikke manglende begjær for jenta som var årsaken, det er helt sikkert! Faktisk hadde jeg ingen problemer med å få ereksjon når jeg var alene.

• Liker 1
Gjest Gorgonzola
Skrevet

Sorry at jeg er litt brutal men det er ikke uvanlig at menn mister lysten når de møter kvinner med prinsessesyndromet, som evner å la alle unntak, situasjoner og utfordringer dreie seg om "meg, meg og meg"

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Alkohol med i bildet?

Skrevet

jeg må nu få sagt at gubben min er nu også blir veldig fort slapp nå som varmen har slått inn! han bare svimler og surrer og svetter. heldigvis så har vi aircondition :P bare sette på den og et glass vann så er han i full kjør igjen :)

• Liker 1
Gjest Janus
Skrevet

Er dette en vits? Måten du formulerer deg på får meg til å tro at dette er en spøk eller så er du veldig naiv.

Staken står ikke ved full styrke ved et par anledninger og du er redd forholdet ryker?

Som ungdommen sier: krisemaksimering much?

:)

Skrevet

Dump ham! Du fortjener bedre.

Skrevet

Det er mest sannsynlig gode grunnet bak dette.

Hvor lenge har dere vært sammen?

Om han var nylig, eller kommet ut av et forhold for i det siste året kan det ligge noe skjult som flyter i bakhodet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...