Jeanine Skrevet 31. januar 2004 #1 Del Skrevet 31. januar 2004 Da ble det kjole på meg tilslutt fra bridesave! http://www2.bridesave.com/search/index.cfm...roduct_id=12096 Er den ikke nydelig!?! :D Håper bare alt går som det skal, at den kommer (har 7 måneder på seg) og at alt er bra med den. Jeg har jo prøvd den her i Norge og er sikker på farge og størrelse, men det er jo alltid spennede om den kommer i den utgaven jeg regner med.. Jeg har også bestillt underskjørt: http://www2.bridesave.com/search/index.cfm...product_id=6049 Håper det passer til... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aelwyn Skrevet 31. januar 2004 #2 Del Skrevet 31. januar 2004 Det var virkelig en flott kjole! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fat Sally Lee Skrevet 31. januar 2004 #3 Del Skrevet 31. januar 2004 Kjolen er rett og slett DRITSTILIG! Faktisk en av de flotteste kjolene jeg noensinne har sett! *misunnelig* Gratulerer med et godt valg av kjole! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 31. januar 2004 #4 Del Skrevet 31. januar 2004 Fin kjole :blunke: Grattis, håper du blir hoppende jublende glad når den kommer, og ikke minst at du deler det med oss..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 31. januar 2004 #5 Del Skrevet 31. januar 2004 Fantastisk fin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 31. januar 2004 #6 Del Skrevet 31. januar 2004 Utrolig vakker kjole! Fikk nesten lyst til å gifte meg en gang til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 31. januar 2004 #7 Del Skrevet 31. januar 2004 Utrolig pen kjole!! Håper det ikke er noen problem med sending å sånn da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lullu Skrevet 31. januar 2004 #8 Del Skrevet 31. januar 2004 Rålekker kjole altså!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Du blir nok nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 31. januar 2004 #9 Del Skrevet 31. januar 2004 Kjempefin kjole! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 31. januar 2004 #10 Del Skrevet 31. januar 2004 Nyyyyyyyydelig................. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-ida- Skrevet 31. januar 2004 #11 Del Skrevet 31. januar 2004 Du kommer til å bli nydelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emy Skrevet 31. januar 2004 #12 Del Skrevet 31. januar 2004 Kjempe fin var den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 31. januar 2004 #13 Del Skrevet 31. januar 2004 Nydelig kjole! :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤Tiili¤ Skrevet 31. januar 2004 #14 Del Skrevet 31. januar 2004 Råfiiiiin kjole!! :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snorkie Skrevet 1. februar 2004 #15 Del Skrevet 1. februar 2004 Den var ordentlig lekker Jeanine Gratulerer med kjole i boks :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jeanine Skrevet 1. februar 2004 Forfatter #16 Del Skrevet 1. februar 2004 Jeg takker så meget for alle som synes at kjolen min er fin! :D Jeg får den ikke før i mai, lenge å vente, men den som venter på noe godt den venter ikke forgjeves! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 1. februar 2004 #17 Del Skrevet 1. februar 2004 Jeg takker så meget for alle som synes at kjolen min er fin! :D Jeg får den ikke før i mai' date=' lenge å vente, men den som venter på noe godt den venter ikke forgjeves! :D[/quote'] hah! Håper du ikke gifter deg i juni...... *Tex har dårlig erfaring med kjolebestilling.....* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 1. februar 2004 #18 Del Skrevet 1. februar 2004 Ser forresten at du har god tid etter mai også..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jeanine Skrevet 1. februar 2004 Forfatter #19 Del Skrevet 1. februar 2004 joda har god tid, så skulle det skje noe så har jeg tid til å finne meg en kjole jeg for eksempel kan leie. Men jeg har ikke hørt at noen har dårlig erfaring med kjoler som ikke kommer fra bridesave, så håper jeg ikke blir den første tilå få dårlig erfaring da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå