Gjest Gjest Skrevet 20. mai 2012 #1 Skrevet 20. mai 2012 Kan betennelse/overflødig væske i fot som ikke dreneres bort av seg selv gi økt vekt?
Gjest foremma Skrevet 20. mai 2012 #2 Skrevet 20. mai 2012 Vekten din går opp og ned konstant uansett, men tror ikke det gir deg en kjempestor vektøkning nei.
Gjest Gjest Skrevet 20. mai 2012 #4 Skrevet 20. mai 2012 Vekten din går opp og ned konstant uansett, men tror ikke det gir deg en kjempestor vektøkning nei. Takk for svar, men har d noe å si at jeg er tung i kroppen fra før slik at d legger seg MER væske i foten da?
Gjest foremma Skrevet 20. mai 2012 #5 Skrevet 20. mai 2012 Takk for svar, men har d noe å si at jeg er tung i kroppen fra før slik at d legger seg MER væske i foten da? Nei. Legger det seg virkelig så masse veske i foten, så går du jo isåfall ned i vekt igjen (om det faktisk er derfra den eventuelle ekstra vekten kommer fra) når betennelsen går bort.
Gjest Gjest Skrevet 20. mai 2012 #6 Skrevet 20. mai 2012 Nei. Legger det seg virkelig så masse veske i foten, så går du jo isåfall ned i vekt igjen (om det faktisk er derfra den eventuelle ekstra vekten kommer fra) når betennelsen går bort. Har vel kanskje like mye å si at jeg ikke har fått gå like mye som jeg bruker, fnten kjennes bare så blytung ut at jeg lurte. Den er også som en tømmerstokk i forhold til den andre foten. Tenker d blir lege over helga..
Gjest Gjest Skrevet 20. mai 2012 #8 Skrevet 20. mai 2012 Er det mulig å bli så dum? Den teite mora di har tydeligvis ikke lært deg folkeskikk som sier sånt til andre
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå