Gå til innhold

betennelse i fot

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Kan betennelse/overflødig væske i fot som ikke dreneres bort av seg selv gi økt vekt?

Videoannonse
Annonse
Gjest foremma
Skrevet

Vekten din går opp og ned konstant uansett, men tror ikke det gir deg en kjempestor vektøkning nei.

AnonymBruker
Skrevet

Er nok bare snakk om gram.

Gjest Gjest
Skrevet

Vekten din går opp og ned konstant uansett, men tror ikke det gir deg en kjempestor vektøkning nei.

Takk for svar, men har d noe å si at jeg er tung i kroppen fra før slik at d legger seg MER væske i foten da?

Gjest foremma
Skrevet

Takk for svar, men har d noe å si at jeg er tung i kroppen fra før slik at d legger seg MER væske i foten da?

Nei.

Legger det seg virkelig så masse veske i foten, så går du jo isåfall ned i vekt igjen (om det faktisk er derfra den eventuelle ekstra vekten kommer fra) når betennelsen går bort.

Gjest Gjest
Skrevet

Nei.

Legger det seg virkelig så masse veske i foten, så går du jo isåfall ned i vekt igjen (om det faktisk er derfra den eventuelle ekstra vekten kommer fra) når betennelsen går bort.

Har vel kanskje like mye å si at jeg ikke har fått gå like mye som jeg bruker, fnten kjennes bare så blytung ut at jeg lurte. Den er også som en tømmerstokk i forhold til den andre foten. Tenker d blir lege over helga..

AnonymBruker
Skrevet

Er det mulig å bli så dum? :klaske:

Gjest Gjest
Skrevet

Er det mulig å bli så dum? :klaske:

Den teite mora di har tydeligvis ikke lært deg folkeskikk som sier sånt til andre :klaske:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...