Gå til innhold

En veldig dårlig uvane....

Fremhevede innlegg

Skrevet

Litt usikker på om denne passer her, men hvis ikke, bare flytt den:)

Jeg har en VELDIG dårlig uvane. Jeg MÅ "rive" og "nappe" plukke og styre med øyenbryna mine når jeg ser på film eller lignende.

De blir så klart stygge, så jeg må drive og tegne en del på de når jeg sminker meg og sånn, men jeg er latterlig dårlig til å tegne, så jeg bruker lang tid på å få de like. Jeg klarer ikke å la være :( Det gjør litt vondt, men jeg "må" gjøre det. Vet ikke hvorfor!??

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har et liknende problem, hehe.

Jeg klarer ikke å slutte å bite negler. Når jeg ser på filmer, skrekkfilmer i hvert fall, så begynner jeg å bite negler med en gang og jeg slutter ikke før jeg når albuen, haha. :skratte:

Jeg har prøvd mange ganger å slutte, men det er ikke lett altså. Det blir som en slags vane.

Det er vel nesten som røyk, når du først har begynt med det så er det nesten umulig å slutte.

AnonymBruker
Skrevet

OCD.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Trikotillomani Hadde det selv i tenårene, bare at det gjaldt håret på hodet. Gikk over av seg selv etter noen år.
Skrevet

Kjøp bomulls hansker fra apoteket?

Skrevet (endret)

Trikotillomani Hadde det selv i tenårene, bare at det gjaldt håret på hodet. Gikk over av seg selv etter noen år.

Helt utrolig hvor fort man kan få svar her inne, hvem hadde visst det.

(p.s: Det er ikke jeg som har spurt da. Ser det kunne høres sånn ut.) :)

Syns bare det er utrolig hvor fort man kan få svar på det man lurer på her på Kvinneguiden, og dette var jo et glimrende eksempel! Aldri hørt om en slik lidelse engang.

Endret av Rakel

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...