Gå til innhold

IVF-prøverør


Tulla_

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er ei jente på 25 år som har vært samboer i 8 år,vi har prøvd å få barn i noen år nå uten å lykkes.Etter masse prøver ble det vist det at det er ikke alltid at jeg har eggløsning å da er det vanskelig å treffe akkurat.Vi har faktiskt prøvd å få barn siden før jeg var 20 år vi har vært i registeret hos sykehus i noen år nåder er det som sagt lang ventetid på det meste så det tar sin tid.

Nå har vi endelig nådd til å få prøverør men siden det koster må vi vente fordi det nå igjen skal bli gratis og håper det skjer så fort som mulig.Jeg gruer meg til inngrepet med de store sprøytene som skal opp i skjeden....Brrr....jeg som er så redd for leger og sprøyter,jeg håper bare det ikke er så vondt som jeg tenker.

Det er også smerte når venner får barn og man kjenner seg liksom sånn tom innvendig og de fleste vet hvor mye man ønsker seg barn er det pinlig for meg at de vet det de vet.Jeg håper det blir vår tur snart og at jeg kan få barn med prøverør.

Hade bra så lenge Tulla_

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Tulla icon_smile.gif

Velkommen hit til dagbok-sidene icon_smile.gif

Ser at dere vil vente til dere slipper egenandelen på prøverørs, og det er jo fullt forståelig icon_smile.gif Vet du når dette blir endret??

Jeg blir så forvirret av det som har skjedd i det siste ang. egenandelen...

Litt om meg selv: er 26 år, har ei jente på nettopp fylte 5 som ønsker seg småsøsken icon_smile.gif

Begynte prøvinga for 2 sykluser siden, og er i min 3.syklus etter hormonspiral-uttak.

Håper jo selvsagt på 2 blå snarest mulig som mange andre her inne....

Jeg tror ikke jeg hadde EL de to siste syklusene...og xxx-er fingre for at jeg har EL denne gangen icon_wink.gif

Ellers så vil jeg nevne til deg at http://www.snartgravid.com er en veldig fin side for prøvere av ulike slag...også prøverørere icon_biggrin.gif Masse nyttig informasjon der inne!

Klem fra Zafir

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Tulla!!

Velkommen som dagbok-skriver!!!...håper egenandelen snart forsvinner, slik at du og din sambo snart kan få gleden av å bli 3!!

Ønsker deg masse lykke til!!....

klem fra12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...