Gå til innhold

Sliter med AB-funksjonen

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen med samme problem? Jeg skulle helst sett at det ikke var en AB-funksjon her.

Videoannonse
Annonse
Gjest Yellow Taxi
Skrevet

Så du ønsker en ABB-funksjon? - Du trykker og han skyter alle de anonyme brukerne i tråden...

ti-hi

• Liker 2
Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg liker AB-funksjonen, for da kan jeg dele erfaringer innenfor alle tema uten å være redd for å bli gjennkjent :)

Krass er jeg uansett når jeg er i dårlig humør, trenger ikke AB til det :gjeiper:

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hehe, den tror jeg mange vil reagere på, men jeg lo.

Gjest RompeRusk
Skrevet

Noen med samme problem? Jeg skulle helst sett at det ikke var en AB-funksjon her.

Synes AB er helt greit, for mange vil jo diskutere en sak uten å komme med for åpenlyse opplysninger som blir knyttet til eget nick..

Det er derimot veldig mange som ikke klarer å bruke AB funksjonen "riktig", og det synes jeg er synd. Ødelegger mange diskusjoner.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Så du ønsker en ABB-funksjon? - Du trykker og han skyter alle de anonyme brukerne i tråden...

ti-hi

Oi, nå blir det snart shitstorm :popcorn:

AnonymBruker
Skrevet

ti-hi

Litt tidlig :filer:

• Liker 6
Skrevet

Hva er alternativene da, mener du? Dengang det var stengt for gjesteposting ( før AB-funksjonen ble innført) var forumet temmelig dødt.

ti-hi

Dust.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg aner ikke hva alternativet burde være, men her er greia:

Poster jeg som AB angripes jeg gjerne for å være AB. Poster jeg som meg selv får jeg drøssevis av innlegg tilbake om hvordan jeg er, at jeg er sånn og sånn eller jeg nevnes i vilkårlige tråder som en forferdelig debattant.

Er det ikke mulig å bare ha meninger og ikke hele tiden skulle gå på person?

• Liker 1
Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Folk missbruker AB-funksjonen. Hadde de ikke gjort det, så hadde AB vært en genial funksjon.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Folk missbruker AB-funksjonen. Hadde de ikke gjort det, så hadde AB vært en genial funksjon.

Merker at jeg gjør det, mest for å slippe unna å bli konstant angrepet av de samme menneskene.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg reagerer på folk som skriver: "Dumme AB, er du så feig at du ikke tør skrive med eget nick?" hvis de blir motsagt i debatter/AB er litt krass. Hva mener de egentlig? Hva ville de gjort hvis AB skrev under nick? Blokkere personen? Snoke i alle tidligere innlegg skrevet av dette nicket for å finne noe å henge ut personen med slik at de fikk tatt igjen?

Dette lurer jeg virkelig på. Slenger noen dritt til meg, er det likegyldig for meg om de er AB eller har et nick.

• Liker 3
Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Merker at jeg gjør det, mest for å slippe unna å bli konstant angrepet av de samme menneskene.

Er du så krass og frekk at folk vil ta igjen med deg da? For hvorfor ellers skulle de angripe deg hele tiden?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg har ikke samme problem. Klarer fint å ikke være krass som AB :)

AnonymBruker
Skrevet

ti-hi

Idiot.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...