AnonymBruker Skrevet 19. mai 2012 #1 Skrevet 19. mai 2012 HVORFOR gir folk penger til tiggere på gata som åpenlyst er organisert? 1. De trenger ikke pengene 2. Pengene går ikke til tiggerne I byen jeg bor i, sitter det tiggere i ALLE kriker og kroker. De er så slitsomme og frekke. Jeg blir så matt når jeg ser folk som gir de penger. Noen av de bor i relativt fine leiligheter i mitt nabolag, så jeg vet at de lider ingen nød. KJØP HELLER SORGENFRI, DA STØTTER DU NOEN SOM TRENGER DET. 2
Hariette Skrevet 19. mai 2012 #2 Skrevet 19. mai 2012 Kanskje folk ikke er klar over de tingene du påpeker i innlegget? Selv gir jeg sjelden til tigger - i hvert fall ikke penger. Tilbyr dem mat innimellom men det er de sjelden interessert i...
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2012 #3 Skrevet 20. mai 2012 Da må folk få opp øynene å blir litt mer realistiske! Det er en grunn til at de ikke vil ta i mot mat. De SULTER ikke... Deres overordnede er ute etter penger..... 1
KikiEco Skrevet 20. mai 2012 #4 Skrevet 20. mai 2012 Gir aldri penger til tiggere. Derimot hender det at jeg gir penger til enten Kirkens bymisjon eller Frelsesarmeen som driver suppekjøkken der jeg bor. Da vet jeg hva pengene går til.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå