AnonymBruker Skrevet 19. mai 2012 #1 Skrevet 19. mai 2012 Hei! Jeg har et spørsmål. Jeg er 31 år. I fire år har jeg sliti med deperesjon og angst. Først fikk jeg Cipralex (ca to år), så byttet jeg til Wellbutrin. Hele tiden har jeg hatt søvnproblemer. Jeg tar Zopiclon de dagene det er skikkelig ille. Fortsatt får jeg ikke sove... Så legen min anbefalte å prøve Remeron. Som egentlig er antidepressiv medisin, med bivirkning som gjør deg trøtt. Jeg pleier å ta noen glass vin i helgen, uten problemer. Men etter jeg begynte på Remeron så føler jeg at jeg blir skikkelig full etter noen glass med vin. Dette har jeg aldri opplevd før. Andre som har erfaring med dette?
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2012 #2 Skrevet 19. mai 2012 Ja...har vært borte i nesten samme situasjon...
Gjest wahaj Skrevet 19. mai 2012 #3 Skrevet 19. mai 2012 Jeg merket ikke noen forskjell. Her var det heller motsatt, måtte drikke mer, og det hjalp ikke mot søvn de gangene jeg drakk.
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2012 #4 Skrevet 19. mai 2012 Ok Det er sikkert forskjellig fra person til person. Det var bare så rart, for sist gang jeg var "full" var i 1997 ca.... Nå er jeg 30 . TS
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå