AnonymBruker Skrevet 19. mai 2012 #1 Del Skrevet 19. mai 2012 Hei! Jeg tar sjansen på at det er noen pendlere her inne som vet dette... Jeg bor i Trondheim og skal pendle til Stjørdal. Arbeidsgiveren har sagt at det går en arbeidsbuss langs omkjøringsveien i Trondheim som går til industriområdet på Stjørdal. Er det noen som vet når denne bussen går, hvilken rute den kjører osv? Jeg finner det ikke når jeg googler. Jeg har funnet TimEkspressen sine ruter, men den går innom Trondheim sentrum. Det er ikke så gunstig for meg, for da må jeg bytte buss, men jeg ender vel opp med den bussen om jeg ikke finner den andre. Hjelp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2012 #2 Del Skrevet 19. mai 2012 Se hva du kan finne på www.atb.no Vet ikke om det er til hjelp, men er jo så mange som pendler den strekningen så en eller annen buss burde jo gå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2012 #3 Del Skrevet 19. mai 2012 Takk for svar! Jeg har sjekka både atb og Nettbuss sine sider, og alle rutene går via Munkegata... Ser ut som det blir bussbytting i sentrum på meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nemorosa Skrevet 19. mai 2012 #4 Del Skrevet 19. mai 2012 Hvorfor ikke ta toget isteden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2012 #5 Del Skrevet 24. mai 2012 Toget er dyrere, og det kræsjer veldig med hvor jeg bor hen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå