Gjest agurk Skrevet 30. januar 2004 #1 Skrevet 30. januar 2004 Vis personen synger knallbra så er de skeptisk og ber de ta en sang til, vis de gnåler fram noe så er det rett til oslo.. Ærlig talt!!
Gjest Poirot Skrevet 30. januar 2004 #2 Skrevet 30. januar 2004 Synes de er ganske rimelige, jeg. En del av de som stiller opp er ihvertfall mye rarere.
Arkana Skrevet 30. januar 2004 #3 Skrevet 30. januar 2004 Synes de er ganske rimelige jeg også. En del av de som møter opp synger jo aldeles forferdelig, og attpåtil tror halvparten av dem at de har fantastisk talent (eller så er det bestemor/tante/mamma som har fortalt dem hvor flinke de er), det er vel like greit at de får vite med en gang at en sang-karriere kanskje ikke er det de bør satse på.
Gjest agurk Skrevet 30. januar 2004 #4 Skrevet 30. januar 2004 Jo greit nok det! Men det var mer frustrasjon over de som faktisk kan synge, men får tvilende blikk og om og men, mens mange som bare gnåler får klapp på skuldra og velkommen til oslo..
Gjest Poirot Skrevet 30. januar 2004 #5 Skrevet 30. januar 2004 Synes ingen som kom til oslo gnålte, jeg. Memmen, smak og behag.
Gjest care Skrevet 30. januar 2004 #6 Skrevet 30. januar 2004 Jeg sitter å forundrer meg over at enkelte virkelig synes de er flink :o Når de får beskjed om at de ikke er god nok, så fornekter de det og mener at dommerne tar feil. Jeg forundere meg over deres overbevisning på egne evner. mangler de selvinnsikt eller har de en annen oppfatning hva som er fint? :klø:
Saga Skrevet 30. januar 2004 #7 Skrevet 30. januar 2004 Seriøst, hun der "Here I am, osv" , "Æ ville høre fra dere!" hadde jo ikke talent. Jeg er enig med Poirot jeg. Jeg synes det er flinke dommere vi har med å gjøre. Men det eneste jeg har merket er at når Jan Fredrik vil at noen skal gå videre da starter han kommentar runden, men om han ikke vil si sier han det sist.
Gjest agurk Skrevet 31. januar 2004 #8 Skrevet 31. januar 2004 Joda klart dommerne er flinke, men når personen virkelig kan synge er det alltid en eller to av de som nøler masse og slik, og når personen etter kommer som bare er halvparten så flink så er det: oslo, neste.. Plager meg! Fatter ikke at alle de som møter opp der og tror de kan synge ikke sjemmes? Jeg nlir jo flau av mange, rødmer vilt i sofaen! :oops:
mellom Skrevet 31. januar 2004 #9 Skrevet 31. januar 2004 Jeg synes, etter å ha sett halve programmet - at det er noen skjebner der, som kan hende burde sluppet å bli vist - uansett hvor morsomt innslaget gjorde seg.
Gjest Anonymous Skrevet 31. januar 2004 #10 Skrevet 31. januar 2004 Joda klart dommerne er flinke' date=' men når personen virkelig kan synge er det alltid en eller to av de som nøler masse og slik, og når personen etter kommer som bare er halvparten så flink så er det: oslo, neste.. Plager meg! [/quote'] "Virkelig kan synge"? "Bare halvparten så flink"? Ærlig talt, med mindre du har bredere og bedre musikalsk bakgrunn enn dommerne, synes jeg du skal være litt mer ydmyk. Har du større evne enn dommerne til å si hvem som "virkelig kan synge"? Her er det ikke bare snakk om synsing, vet du. Vent med å uttale deg til det dommerne har sagt sitt og det er folkets tur. Forøvrig enig med mellom, noen av deltagerne burde vært beskyttet mot seg selv, om ikke annet så for familiens skyld. Forestiller meg selv at et av mine barn skulle driti seg ut så innmari på TV, fy så vondt jeg ville hatt av ham/henne! Det er nesten så man lurer på om det er avtalt spill for å sprite opp programmet. Hun folkemusikkdama spilte i hvertfall veldig på forrige runde, da hun med trekkspillet dreit seg ut.
Gjest agurk Skrevet 31. januar 2004 #11 Skrevet 31. januar 2004 "Virkelig kan synge"? "Bare halvparten så flink"? Ærlig talt, med mindre du har bredere og bedre musikalsk bakgrunn enn dommerne, synes jeg du skal være litt mer ydmyk. Har du større evne enn dommerne til å si hvem som "virkelig kan synge"? Her er det ikke bare snakk om synsing, vet du. Vent med å uttale deg til det dommerne har sagt sitt og det er folkets tur. Klart jeg vet bedre en dommerene! Hadde du trodd noe annet?
Gjest Myumi Skrevet 31. januar 2004 #12 Skrevet 31. januar 2004 Klart jeg vet bedre en dommerene! Hadde du trodd noe annet? Etter dine uttalelser tviler jeg på at du kan skille Maria Callas fra Olga Marie Mikaelsen (Solo reklamen)
Siri Skrevet 31. januar 2004 #13 Skrevet 31. januar 2004 Ta en spøk, da, Kaffedamen! Jeg har med glede latt meg underholde av Idol denne gangen. Så ikke på det sist. Men alle som driter seg rett ut, må jeg innrømme at jeg synes er gøy. Om dommerne kan jobben sin eller ikke? Tja, musikk har de kanskje greie på, men at hun ene var feit og det ble kommentert synes jeg var voldsomt.
Gjest lurven Skrevet 31. januar 2004 #14 Skrevet 31. januar 2004 er en del folk der som mangler en god del selvinnsikt
Saga Skrevet 31. januar 2004 #15 Skrevet 31. januar 2004 Folk som melder seg på Idol har helt sikkert sett på ifjor og de vet at om de driter seg ut så er de potensielt materiale for 'Topp 10 verste auditions' eller noe slikt så det synes jeg bare er morsomt. 8) Ikke alle kan være så høytidelig! Hun som sang "Here I Am" eller hva det var hun prøvde på har jeg bare vondt av
Gjest agurk Skrevet 31. januar 2004 #16 Skrevet 31. januar 2004 Om dommerne kan jobben sin eller ikke? Tja, musikk har de kanskje greie på, men at hun ene var feit og det ble kommentert synes jeg var voldsomt. Klart de kan jobben sin og har peil på musikk, men det er komentarene til de som kan og de som ikke kan som irriterer meg!! Hmm.. kanskje jeg skal rope det? Eller synge det i neste års idol??
Gjest Myumi Skrevet 31. januar 2004 #17 Skrevet 31. januar 2004 Jeg synes Idol dommerne er ekstremt flinke til å gjennomskue de med både dårlig stemme og feil innstilling. Tenk på alle de skal vurdere i løpet av en audition, langt over 1000 mennesker og hvor mange av dem får vi se i ett program? 30? Dette er faktorer du må huske på før du uttaler deg. Idol dommerne skal faktisk finne en artist som holder mål, som de kan satse på, gi ut album med og en som kan holde konserter. Hittil synes jeg ikke at Idol kommerne har sendt noen til Oslo ufortjent. Britney wannabe's, tjukkeberter som går i forsvar med en gang og sier "dere hører ikke på stemmen min dere ser bare på utseendet", ungdommer som har blitt oppmuntret av familie og venner men som ikke eier sangstemme i det hele tatt, gutter som tror de er Robbie Williams, jenter som tror de er Beyonce/Alicia Keys og bedriver vokaljokking som er grusomt å høre på + + + +
Gjest agurk Skrevet 31. januar 2004 #18 Skrevet 31. januar 2004 Jeg synes Idol dommerne er ekstremt flinke til å gjennomskue de med både dårlig stemme og feil innstilling. Tenk på alle de skal vurdere i løpet av en audition, langt over 1000 mennesker og hvor mange av dem får vi se i ett program? 30? Dette er faktorer du må huske på før du uttaler deg. Idol dommerne skal faktisk finne en artist som holder mål, som de kan satse på, gi ut album med og en som kan holde konserter. Hittil synes jeg ikke at Idol kommerne har sendt noen til Oslo ufortjent. Britney wannabe's, tjukkeberter som går i forsvar med en gang og sier "dere hører ikke på stemmen min dere ser bare på utseendet", ungdommer som har blitt oppmuntret av familie og venner men som ikke eier sangstemme i det hele tatt, gutter som tror de er Robbie Williams, jenter som tror de er Beyonce/Alicia Keys og bedriver vokaljokking som er grusomt å høre på + + + + Gidd å les hva jeg skriver da! Komentarene!! Hvor skrev jeg at de som kom til oslo ikke fortjente det? Sukk
Gjest Madam Felle Skrevet 31. januar 2004 #19 Skrevet 31. januar 2004 Jeg må si jeg er sjokket over hva folk kan få seg til å gjøre når de ikke eier sangstemme. En da ha litt hørsel selv også, eller er det slik at en ikke hører seg selv? Hun derre dama som er dommer i år har jeg ikke sansen for, virker som om hun prøver å være strengest mulig. Men hun ser da bare sur ut. Ellers synes jeg de gjør en flott jobb, for jeg tror det hadde klikket for meg om jeg skulle vært den som måtte høre på så mange som faktisk ikke kan synge.
Gjest agurk Skrevet 31. januar 2004 #20 Skrevet 31. januar 2004 Ellers synes jeg de gjør en flott jobb, for jeg tror det hadde klikket for meg om jeg skulle vært den som måtte høre på så mange som faktisk ikke kan synge. Var det ikke slik at alle måtte synge for noen andre først og så ble de beste og dårligste plukket ut til å få synge forran dommerene? Da kan de vel for det selv at de er nødt til å lide seg gjennom mange grusomme sanger. Men det blir mye tull og. Slike som bare er teite ikke morsomme engang!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå