AnonymBruker Skrevet 19. mai 2012 #1 Skrevet 19. mai 2012 Hvilken dipmix fra pose er deres favoritt? Jeg er blitt lei holiday, men synes hot holiday er god. De har flere smaker i Sverige, usikker på hvilke, men prøvde en sweet and sour eller noe, den var nam også!
Rumle Skrevet 19. mai 2012 #2 Skrevet 19. mai 2012 Jeg liker best Holiday, men det er kanskje fordi jeg omtrent aldri smaker noe annet 2
Trillrund Skrevet 19. mai 2012 #5 Skrevet 19. mai 2012 Selvsagt likte jeg den som ble borte best, ONION!!! Ingen over, ingen ved siden. Har ikke spist snacks med dip siden onion forsvant.....
belle_ Skrevet 19. mai 2012 #6 Skrevet 19. mai 2012 Holiday, blir aldri lei! Prøvd den dill mix eller hva det heter fra sverige, den er også ganske god
challenger Skrevet 19. mai 2012 #7 Skrevet 19. mai 2012 De har et bedre utvalg i Sverige ja, så jeg bruker å hamstre med meg dipmixer når jeg er der på handel:) Liker best "sour cream and onion", og en som heter et eller annet med "america"(husker ikke helt hva det var, skal finne den igjen neste Sverigetur:p).
Gjest Bobler Skrevet 20. mai 2012 #9 Skrevet 20. mai 2012 Jeg kjøper Holiday, tilfører litt salsa, ketchup, oregano og løksalt. Gjerne litt annet jeg har får hånden
kills Skrevet 25. mai 2012 #15 Skrevet 25. mai 2012 Garlic, tortilla og holiday - i den rekkefølgen. Sverige har mange gode! Mener å huske at jeg liker Sour Cream & Onion og Nacho Cheese eller hva den heter..
LeaMichele Skrevet 25. mai 2012 #17 Skrevet 25. mai 2012 Holiday hvis jeg skal ha dip til potetgull, elsker den! Og tzatziki bruker jeg i hjemmelagde hamburgere.
Antlers Skrevet 25. mai 2012 #20 Skrevet 25. mai 2012 Jeg bruker denne: http://knorr.no/#/produkter/dressing-mix/399/ Synes den er friskere og mer syrlig enn standarddip, og blir det noe til overs så passer den godt til f.eks salat. Bare husk på at man må bruke to slike poser per rømmebeger.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå