Capricorn Skrevet 21. mai 2012 #21 Skrevet 21. mai 2012 Hva gjør hun hvis hun møter på andre turgåere med hund? Prøvde å gå tur med min i går, men han satt seg bare ned i sin egen hage å vasket labben. Det gadd han ihvertfall ikke
Strange Doll Skrevet 21. mai 2012 Forfatter #22 Skrevet 21. mai 2012 Hva gjør hun hvis hun møter på andre turgåere med hund? Prøvde å gå tur med min i går, men han satt seg bare ned i sin egen hage å vasket labben. Det gadd han ihvertfall ikke Pusene gjemmer seg litt da, men kommer frem igjen når hunden er borte :-)
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2012 #24 Skrevet 9. juni 2012 Jeg setter stor pris å på det arbeidet kattens vern gjør, og setter pris på alle som bruker av sin fritid og midler på å hjelpe dyr. Men Kattens Vern i Fyllingsdalen har jeg et dårlig inntrykk av etter følgende historie. Min søster hadde fått en kattunge, og hatt den i ca to måneder, katten var da ca 5-6 måneder gammel. Den var selvfølgelig innepus fortsatt, men klarte å snike seg ut en dag. Hele familien var fortvilet, og de brukte mye tid den neste uka på å lete etter pus, ringe på hos naboer, henge opp plakater og legge ut annonser på nett. Til slutt fikk de napp - en nabo hadde plukket med seg katten, og levert den til Kattens Vern. Overlykkelige ringte de inn, og de benektet først at de hadde en slik katt. Etter litt "mas" kom det frem at katten var mottatt for tre dager siden, og at den allerede hadde fått et nytt hjem, og at det var uaktuelt at de skulle få den tilbake. Deretter ble de skjelt ut for å ikke ha tatt vare på en kattunge, og latt den gå ute og sulte i alt for ung alder. Først etter at de truet med anmeldelse ble katten hentet ut av det "nye hjemmet" og levert tilbake.
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2012 #25 Skrevet 9. juni 2012 Jeg setter stor pris å på det arbeidet kattens vern gjør, og setter pris på alle som bruker av sin fritid og midler på å hjelpe dyr. Men Kattens Vern i Fyllingsdalen har jeg et dårlig inntrykk av etter følgende historie. Min søster hadde fått en kattunge, og hatt den i ca to måneder, katten var da ca 5-6 måneder gammel. Den var selvfølgelig innepus fortsatt, men klarte å snike seg ut en dag. Hele familien var fortvilet, og de brukte mye tid den neste uka på å lete etter pus, ringe på hos naboer, henge opp plakater og legge ut annonser på nett. Til slutt fikk de napp - en nabo hadde plukket med seg katten, og levert den til Kattens Vern. Overlykkelige ringte de inn, og de benektet først at de hadde en slik katt. Etter litt "mas" kom det frem at katten var mottatt for tre dager siden, og at den allerede hadde fått et nytt hjem, og at det var uaktuelt at de skulle få den tilbake. Deretter ble de skjelt ut for å ikke ha tatt vare på en kattunge, og latt den gå ute og sulte i alt for ung alder. Først etter at de truet med anmeldelse ble katten hentet ut av det "nye hjemmet" og levert tilbake. Javel, og dette kan du bevise hvordan? Jeg skjønner ikke hvorfor folk vil prøve å ødelegge ryktet til frivillige dyreverns organisasjoner. Prøv å driv med slikt selv da, og se hvor "enkelt" det er.. 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2012 #26 Skrevet 9. juni 2012 Jeg setter stor pris å på det arbeidet kattens vern gjør, og setter pris på alle som bruker av sin fritid og midler på å hjelpe dyr. Men Kattens Vern i Fyllingsdalen har jeg et dårlig inntrykk av etter følgende historie. Min søster hadde fått en kattunge, og hatt den i ca to måneder, katten var da ca 5-6 måneder gammel. Den var selvfølgelig innepus fortsatt, men klarte å snike seg ut en dag. Hele familien var fortvilet, og de brukte mye tid den neste uka på å lete etter pus, ringe på hos naboer, henge opp plakater og legge ut annonser på nett. Til slutt fikk de napp - en nabo hadde plukket med seg katten, og levert den til Kattens Vern. Overlykkelige ringte de inn, og de benektet først at de hadde en slik katt. Etter litt "mas" kom det frem at katten var mottatt for tre dager siden, og at den allerede hadde fått et nytt hjem, og at det var uaktuelt at de skulle få den tilbake. Deretter ble de skjelt ut for å ikke ha tatt vare på en kattunge, og latt den gå ute og sulte i alt for ung alder. Først etter at de truet med anmeldelse ble katten hentet ut av det "nye hjemmet" og levert tilbake. Når skjedde dette? Det er garantert mer til historien enn det du forteller/vet. Jeg er sikker på at de ikke ville gjort\sagt noe slikt uten grunn.. Jeg har kun positiv erfaring med de som organisasjon og de frivillige som arbeider der:) 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2012 #27 Skrevet 10. juni 2012 Katter er herlige dyr! Imponerende å gå på tur med så mange katter på engang! En skikkelig "kattehvisker". Hun burde startet kurs i det, så oss andre katteeiere kan lære av henne;)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå