AnonymBruker Skrevet 19. mai 2012 #1 Skrevet 19. mai 2012 Jeg og samboeren min har vært sammen i 3 år. De siste 18 mnd har jeg ofte hatt vondt når vi har samleie. Sånn var det aldri i starten av forholdet vårt. I begynnelsen syens jeg faktisk penisen hans var litt liten (i forhold til mine tidligere partnere) nå er den altfor stor for meg og jeg klarer ikke å slappe av. Jeg elsker han og tenner på han, men når det kommer til stykket blir jeg sjelden revet med å vil fortsette akten.. jeg vet jo at jeg mest sansynlig ikke kan gjennomføre samleiet å at det kommer til å gjøre vondt. Har vært til to gynekologiske undersøkelser med ultralyd. De sier begge at de ikke kan finne noe galt med kroppen min å mener det kan være psykisk - noe jeg ikke skjønner Noen som har det på samme måte å har noen tips til hva jeg kan gjøre?
The Kitten Skrevet 19. mai 2012 #2 Skrevet 19. mai 2012 Jeg og samboeren min har vært sammen i 3 år. De siste 18 mnd har jeg ofte hatt vondt når vi har samleie. Sånn var det aldri i starten av forholdet vårt. I begynnelsen syens jeg faktisk penisen hans var litt liten (i forhold til mine tidligere partnere) nå er den altfor stor for meg og jeg klarer ikke å slappe av. Jeg elsker han og tenner på han, men når det kommer til stykket blir jeg sjelden revet med å vil fortsette akten.. jeg vet jo at jeg mest sansynlig ikke kan gjennomføre samleiet å at det kommer til å gjøre vondt. Har vært til to gynekologiske undersøkelser med ultralyd. De sier begge at de ikke kan finne noe galt med kroppen min å mener det kan være psykisk - noe jeg ikke skjønner Noen som har det på samme måte å har noen tips til hva jeg kan gjøre? Jeg tror problemet ligger i at du ikke klarer å slappe skikkelig av. Sannsynligvis har du kommet inn i en ond sirkel. Du stresser (gjerne ubevisst) med å slappe av, noe som fører til at du strammer musklene. Har du forsøkt å kontakte en sexolog som kan hjelpe deg?
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2012 #3 Skrevet 19. mai 2012 Jeg har ikke vært til sexolog. Jeg tenker ofte på andre ting når vi har sex.. "når var bikkja ute sist?" "lurer på om ungen sover?" "skulle ha vasket noen klær" burde, skulle osv osv.. sliter litt md at jeg aldri føler meg bra nok. At jeg ikke strekker til.. jeg prøver å slappe av, prøver å nyte, men jeg klarer ikke.. så ligger alltid tanken på at det kommer sikkert til å gjøre like vondt i dag også i bakhodet..
The Kitten Skrevet 19. mai 2012 #4 Skrevet 19. mai 2012 Jeg har ikke vært til sexolog. Jeg tenker ofte på andre ting når vi har sex.. "når var bikkja ute sist?" "lurer på om ungen sover?" "skulle ha vasket noen klær" burde, skulle osv osv.. sliter litt md at jeg aldri føler meg bra nok. At jeg ikke strekker til.. jeg prøver å slappe av, prøver å nyte, men jeg klarer ikke.. så ligger alltid tanken på at det kommer sikkert til å gjøre like vondt i dag også i bakhodet.. Det høres ikke noe kjekt ut. Har du snakket med samboeren din om det?
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2012 #5 Skrevet 19. mai 2012 Har hatt det litt på samme måte. Det som funker for oss er om jeg får komme før penetrering, altså bare ved å stimulere klitoris. Bruk også mye glidemiddel. Og blokker ute alle andre tanker så godt du kan, om hunden og vasking. Fokuser på øyeblikket her og nå, eksempelvis hvor hot kjæresten din er.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå