Gå til innhold

Noen single jenter her som

Fremhevede innlegg

Skrevet

jeg liker å være glatt. men jeg har opplevd å ikke være helt glatt engang så hadde jeg sex med en fyr å han sa mmmmm jeg elsker hår.synes det var litt spesielt for meg egentlig. jeg hadde ikke latt det gro om mannen ville det.hadde funnet meg en ny mann....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg berre stussar litt mellom beina og litt "bikinilinje", men lar trekanten vera. Møter eg ein mann som ikkje kan leva med det, kan han ikkje leva med meg, for å seie det slik ;) Synest det er trist å høyrer om kvinner som eigentleg ikkje ynskjer å fjerne kjønnshår men som gjer det berre fordi mannen (eller enno verre - ein evt kjærast ein gong i framtida) vil det!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg barberer meg minst annen hver dag, og det blir ikke irritert hos meg.

Gjest döderlein
Skrevet

Jeg barberer meg minst annen hver dag, og det blir ikke irritert hos meg.

Gjør du noe spesielt for at det ikke skal bli det?

Gjest Skaret
Skrevet

Jeg lar håret der nede gro, og har alltid gjort det. Ingen problemer under sex, og mange menn liker det faktisk ganske godt ^^

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lar håret der nede gro, og har alltid gjort det. Ingen problemer under sex, og mange menn liker det faktisk ganske godt ^^

Godt å høre at det finnes noen med hårveksten i behold :) Det er jo bare fint og deilig,særlig hvis du har litt mye av det. Og du slipper maset med barbering osv

Gjest strykebrett
Skrevet

Jeg hadde blitt veldig glad om en mann jeg hadde møtt hadde foretrukket ubarbert. Syns det er noe herk å holde på å barbere.

Skrevet

Jeg hadde blitt veldig glad om en mann jeg hadde møtt hadde foretrukket ubarbert. Syns det er noe herk å holde på å barbere.

Kvifor gjer du det då?

AnonymBruker
Skrevet

La det gro fritt istedet da? Mye finer og mere sexy også det ;)

Gjest strykebrett
Skrevet

Kvifor gjer du det då?

Gjør ikke det. Men nå er jeg singel da. Hvis jeg hadde blitt kjæreste med en som foretrakk det barbert så ville jeg jo gjort det, i alle fall av og til for å glede han. Hele tiden tror jeg ikke jeg hadde orket uansett.

AnonymBruker
Skrevet

Gjør du noe spesielt for at det ikke skal bli det?

For flere år siden så jeg en jente som anbefalte en barbergele herifra, og den er bare helt amazing!

AnonymBruker
Skrevet

Utifra svarene her virker det som endel jenter er mere barbert når de er single/vil møte noen osv..enn de som er i et forhold. Hva med menn som ønsker å møte noen som er hårete og naturlig? er det sånn at man må bli sammen med noen først,for så å si at man liker det best hårete?

AnonymBruker
Skrevet

Utifra svarene her virker det som endel jenter er mere barbert når de er single/vil møte noen osv..enn de som er i et forhold. Hva med menn som ønsker å møte noen som er hårete og naturlig? er det sånn at man må bli sammen med noen først,for så å si at man liker det best hårete?

For min del kan han i så fall si det så mye han vil. Det skjer bare ikke. JEG føler meg vel barbert, og da nytter det lite at han sier an vil ha pels. Da får han gå andre steder.

AnonymBruker
Skrevet

For min del kan han i så fall si det så mye han vil. Det skjer bare ikke. JEG føler meg vel barbert, og da nytter det lite at han sier an vil ha pels. Da får han gå andre steder.

Jeg skjønner at endel foretrekker barbering for egen del,og da må de jo for all del gjøre det :) Det jeg lurte på i denne tråden var om det er noen som er naturlig hårete og liker det..

AnonymBruker
Skrevet

Som en over her nevnte er merket King of- / Queen of shaving super på barberingskremer. Jeg kjøpte denne her forrige gang jeg var i England, og det er virkelig den beste barberingskremen jeg noensinne har brukt!

Gjest Tidssone
Skrevet

Lurer på hva trådstarter får ut av dette?

Bortsett fra at damene her hjelper ham med å få nappet loffen.

AnonymBruker
Skrevet

Lurer på hva trådstarter får ut av dette?

Bortsett fra at damene her hjelper ham med å få nappet loffen.

Det handler ikke om å få noe ut av det,heller ikke nappe noe som helst :) Spurte bare av ren nyskjerrighet..

AnonymBruker
Skrevet

Synes det er bra at noen tør å spørre om sånt,og liker de som er naturlige jeg :)

Skrevet

Tja. Kunne sikkert møtt ham på halvveien og latt det vokse, men frisere, på berget. Leppene og lengre bakover hadde jeg nok nektet å la gro, føler det blir så uryddig ellers.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vurderer å kutte ut barberingen,bare stress og mas med det jo..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...