Gå til innhold

Noen single jenter her som

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen single jenter her som ikke barberer kjønnshåret? Spør fordi jeg liker naturlig hårete jenter,men det er ikke lett å finne...

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ikke verre enn å fortelle det til kjæresten din om du får deg en :) De fleste jenter er villige til å droppe å barbere/vokse innimellom om gutten liker det sånn.

Og for å svare på spørsmålet ditt. Jeg er singel, vokser meg, men hadde syntes det var befriende om gutten likte naturlig hårvekst, så jeg slapp å stresse med det.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Ikke verre enn å fortelle det til kjæresten din om du får deg en :) De fleste jenter er villige til å droppe å barbere/vokse innimellom om gutten liker det sånn.

Og for å svare på spørsmålet ditt. Jeg er singel, vokser meg, men hadde syntes det var befriende om gutten likte naturlig hårvekst, så jeg slapp å stresse med det.

Så du hadde latt det gro fritt hvis kjæresten din var som meg,og sa at han likte det?

• Liker 3
Skrevet

Er det noen single jenter her som ikke barberer kjønnshåret? Spør fordi jeg liker naturlig hårete jenter,men det er ikke lett å finne...

Jeg ville vært overlykkelig om jeg møtte en mann som foretrakk hår!

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fjerner alt av hår der nede, og jeg hadde fremdeles barbert meg selv om fremtidig kjæreste ville jeg skulle la det gro :Nikke:

Hvorfor vil du ikke ha glattbarberte? Eller mus som er stussa litt? Er du absolutt på utkikk etter jenter med skau der nede?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville vært overlykkelig om jeg møtte en mann som foretrakk hår!

Det er en sånn mann her...;)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fjerner alt av hår der nede, og jeg hadde fremdeles barbert meg selv om fremtidig kjæreste ville jeg skulle la det gro :Nikke:

Hvorfor vil du ikke ha glattbarberte? Eller mus som er stussa litt? Er du absolutt på utkikk etter jenter med skau der nede?

Rett og slett fordi jeg synes naturlig,frittvoksende kjønnshår er utrolig fint og sexy :)

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Eksen min ville jeg skulle la alt gro. så da gjorde jeg det =)

Nå som singel er jeg ikke så nøye på det. Barberer i perioder. er jo ikke akkurat sånn at jeg er rundt og ligger med mannfolk ofte heller ;)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kunne gjerne latt være å barbere - men jeg hadde ikke sluttet å stusse. Langt hår lugger. Særlig under sex.. :fnise: Ikke bra å måtte slutte midt i og forklare at nå lugger det. ;)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kunne gjerne latt være å barbere - men jeg hadde ikke sluttet å stusse. Langt hår lugger. Særlig under sex.. :fnise: Ikke bra å måtte slutte midt i og forklare at nå lugger det. ;)

Hvis man sørger for at det er vått nok der nede så er det null problem med lugging,bare deilig for jenta også :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde latt det gro hvis typen ønska det! Personlig liker jeg det glatt, og det gjør typen min og. Men hypotetisk, hvis typen ønsket litt hår hadde jeg droppet barberinga/voksinga.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis man sørger for at det er vått nok der nede så er det null problem med lugging,bare deilig for jenta også :)

Det spørs hvor lange de blir om de får vokse fritt, det. Som alt annet hår varierer den naturlige lengden. Mine er unormalt lange, altså. Det lugger om jeg går i dongri også. Og uansett hvor våt jeg blir. :gjeiper: Er det en plass du ikke vil bli lugget... ;)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det spørs hvor lange de blir om de får vokse fritt, det. Som alt annet hår varierer den naturlige lengden. Mine er unormalt lange, altså. Det lugger om jeg går i dongri også. Og uansett hvor våt jeg blir. :gjeiper: Er det en plass du ikke vil bli lugget... ;)

Mye og lange kjønnshår er kjempesexy :)Skulle ønske jeg fant ei dame som deg ;) Hilsen TS

AnonymBruker
Skrevet

Bruk ekstra glid,så slipper du lugging under sex,og kan fortsatt la det gro fritt og deilig :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lar det gro nå når jeg er singel. Så det betyr vel at jeg liker det best når jeg kan la det gro - slipper kløe og stress med barbering.

I tidligere forhold har jeg frisert litt, men aldri helt glatt.

Om kjæresten hadde ytret ønske om at jeg skulle la det gro, så hadde jeg ikke hatt noe imot det. Men hadde nok fortsatt tatt bikinilinja, bare for at ting ikke skal stikke ut.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lar det gro nå når jeg er singel. Så det betyr vel at jeg liker det best når jeg kan la det gro - slipper kløe og stress med barbering.

I tidligere forhold har jeg frisert litt, men aldri helt glatt.

Om kjæresten hadde ytret ønske om at jeg skulle la det gro, så hadde jeg ikke hatt noe imot det. Men hadde nok fortsatt tatt bikinilinja, bare for at ting ikke skal stikke ut.

Hvorfor ta bikinilinja da? Bare fint,naturlig og pirrende at det stikker ut..;)

AnonymBruker
Skrevet

Fordi jeg rett og slett syns det er udelikat om det stikker hår ut når man har på seg bikini. Det handler jo om å føle seg vel selv også.

Så ja, jeg føler meg vel med hår der nede, men jeg føler meg ikke vel om det stikker utafor. ;)

AnonymBruker
Skrevet

Det er direkte usexy.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville ikke latt det gro selv om kjæresten min ønsket det. Jeg barberer meg for min egen del. Også når jeg er singel. Aldri vært plaget med kløing. Synes ikke det er fint med masse hår der nede.

Gjest döderlein
Skrevet

Syns det er best med en mellomting. Om man må barbere seg hele tiden blir det irritert, om det skal være skog så er det i veien. Men føler jeg må barbere meg helt for mannfolka, og derfor gjør jeg det om jeg veit det kan skje noe. Hah.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...