AnonymBruker Skrevet 19. mai 2012 #1 Skrevet 19. mai 2012 Hei ! Lurer litt på hva som er vanlig under sex. Jeg merker at det sårer meg litt at kjæresten er så opptatt av egen nytselse og orgasme. Kun innimellom bruker han fingrer og tunge, men det tar jo lengre tid for meg å komme, dermed blir det oftest til at vi har vanlig samleie og det kun er han som kommer under sex. Nå kommer jeg sikkert til å få rådet om å snakke med han om dette, det er greit. Men lurer litt på hva som er vanlig der ute, pleier kjærestene deres og være like opptatt av at dere skal komme som at de skal komme? Eller er slik jeg har det normalt? Det er ikke noe problem å snakke med han om dette, men jeg merker at det sårer meg at jeg i det hele tatt tenker disse tankene og må ta det opp med han. Er det ikke noe han burde forstå selv, at jenter hvertfall liker å bli tatt litt på under sex? Er det jeg som er altfor kravstor?
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2012 #2 Skrevet 19. mai 2012 Kjæresten min er opptatt av at jeg også skal komme. Han bruker gladelig fingre og tunge for å få meg til å nyte mest mulig. Han tenner på å gjøre meg kåt og klar:) Generelt har vi et godt sexliv der begge retter mye oppmerksomhet mot den andre. Eksen min var mye sånn som du beskriver, veldig egoistisk. Det funker dårlig for meg, jeg er for glad i god sex til å være sammen med en fyr som ikke går ned på meg etc. Jepp, jeg vil råde deg til å snakke med fyren:)
drosophilia Skrevet 19. mai 2012 #3 Skrevet 19. mai 2012 Det handler ikke om hva som er normalt for andre, det handler om hva som er viktig for dere. Du må kommunisere til ham at dette gjør at du føler deg lite verdsatt. Hvis han ikke vil at DU skal bli fornøyd under sex, er det ikke noe vits. Det samme tilbake, selvsagt. Hva folk "vanligvis" gjør har ingenting å si - det det handler om er hvorvidt begge parter er fornøyde og glade i et forhold.
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2012 #4 Skrevet 19. mai 2012 Kjærsten min er veldig opptatt av meg, men han har sagt at jentas nytelse tenner ham veldig.. Nå gjør ikke vi oralsex men han er veldig flink med fingre:) Hvis han glemmer det eller det er vanskelig å komme til (feks mens han penetrerer) så hjelper jeg bare til selv, det gjør meg ikke noe. Han er dog litt rask/utålmodig, han liker å gå litt rett på og er ikke helt på lange forspill, så perfekt er han ikke Jeg kommer heldigvis veldig lett da.
drosophilia Skrevet 19. mai 2012 #5 Skrevet 19. mai 2012 Kjærsten min er veldig opptatt av meg, men han har sagt at jentas nytelse tenner ham veldig.. Nå gjør ikke vi oralsex men han er veldig flink med fingre:) Hvis han glemmer det eller det er vanskelig å komme til (feks mens han penetrerer) så hjelper jeg bare til selv, det gjør meg ikke noe. Han er dog litt rask/utålmodig, han liker å gå litt rett på og er ikke helt på lange forspill, så perfekt er han ikke Jeg kommer heldigvis veldig lett da. Akkurat samme her.
skreppamedleppa Skrevet 19. mai 2012 #6 Skrevet 19. mai 2012 Kjæresten er veldig opptatt av at jeg skal ha det bra og vi fokuserer på hverandres nytelse fremfor vår egen stort sett. Kommer han før meg tar det ikke mange sekundene før han utbytter ”men du har jo ikke fått noe, det kan vi ikke leve med”. Da er det tunge, fingrer og tilbedelse omtrent av klitten. Av og til er det lange forspill av og til ikke, vi pleier av og til å ha tantrisk sex, da kan forspillet gå over mange timer, men en kjapp en uten forspill er heller ikke uvant. Jeg må vel si at jeg aldri før har vært med noen som er så innstilt på min nytelse som min nåværende kjæreste, han tenner på at jeg er tent og det er er en ganske grei feeling En av de tingene som gjør at vi har et godt samspill i sengen tror jeg kan være vår uredde måte å snakke om det på, og vi la grunnmuren veldig tidlig i forholdet angående fri kommunikasjon om hva som er turn on og hva som er turn off, hva som kan bli mer turn on og hva som kan bli mindre turn off. Det er alfa og omega å ha en god kommunikasjon, og ikke minst det å ikke bry seg så mye om hva andre gjør i senga. Og ps, nei jeg synes ikke du er kravstor, men av og til er det enklest å bare si ting rett ut.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå