Budsom Skrevet 19. mai 2012 #1 Skrevet 19. mai 2012 Jeg har hatt vondt i knærene i tre år ca, men det kommer og går. Noen ganger merker jeg det ikke, andre ganger klarer jeg ikke gå i trapper, bøye meg eller trene uten å få vondt Det begynte etter at jeg trente mye i 2009 uten dempede sko, og løp opp til flere ganger i uka på tredemølle... Er så redd det vil være sånn for alltid. Er det noe jeg kan gjøre for å få vekk dette vonde slik at det ikke kommer tilbake? Burde jeg oppsøke lege?
Minsten Skrevet 19. mai 2012 #2 Skrevet 19. mai 2012 Det burde du absolutt gjøre. Kanskje det ikke er så vanskelig å gjøre noe med som du tror. Jeg slet med kneene mine i mange år jeg, og nå kjenner jeg det bare engang innimellom.. Og trener for fullt nå.. Så.. det ordner seg nok for deg også skal du se Alt ordner seg for snille jenter
wiper Skrevet 19. mai 2012 #3 Skrevet 19. mai 2012 Det høres ut som om du har fått en slitasje i knærne. Kanskje du skal oppsøke lege for å undersøke om du kan gjøre noe for å minske smertene?
Gjest Skaret Skrevet 19. mai 2012 #4 Skrevet 19. mai 2012 Du burde kontakte lege og evt få henvisning til fysioterapeut for å finne ut av hva som egentlig foregår i knærne dine. Mulig du trenger behanding. Om ikke, så kan du trenge å trene opp lår- og leggmuskulatur. Gode, riktige øvelser får du hos fysioterapeut! Jeg hadde samme problem som deg og er nå helt frisk :D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå