Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har hatt vondt i knærene i tre år ca, men det kommer og går. Noen ganger merker jeg det ikke, andre ganger klarer jeg ikke gå i trapper, bøye meg eller trene uten å få vondt :tristbla: Det begynte etter at jeg trente mye i 2009 uten dempede sko, og løp opp til flere ganger i uka på tredemølle... Er så redd det vil være sånn for alltid.

Er det noe jeg kan gjøre for å få vekk dette vonde slik at det ikke kommer tilbake? Burde jeg oppsøke lege?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det burde du absolutt gjøre. Kanskje det ikke er så vanskelig å gjøre noe med som du tror.

Jeg slet med kneene mine i mange år jeg, og nå kjenner jeg det bare engang innimellom.. Og trener for fullt nå.. :jepp:

Så.. det ordner seg nok for deg også skal du se :jepp:

Alt ordner seg for snille jenter :klemmer:

Skrevet

Det høres ut som om du har fått en slitasje i knærne. Kanskje du skal oppsøke lege for å undersøke om du kan gjøre noe for å minske smertene?

Gjest Skaret
Skrevet

Du burde kontakte lege og evt få henvisning til fysioterapeut for å finne ut av hva som egentlig foregår i knærne dine. Mulig du trenger behanding. Om ikke, så kan du trenge å trene opp lår- og leggmuskulatur. Gode, riktige øvelser får du hos fysioterapeut! Jeg hadde samme problem som deg og er nå helt frisk :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...