Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg prøver og prøver, men føler aldri jeg får det helt til... Aldri fått noe negativ tilbakemelding akkurat, og har prøvd tusen teknikker, men får aldri en sånn "der ja, nå mekker jeg dette" følelse. Tips? Teknikker? Vugge? Opp/Ned? Frem/Tilbake? What?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

En mix av vugge og opp/ned kanskje :gjeiper:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vugger alltid. Setter meg godt til rette og skyter hoftene frem og tilbake. Det beste tipset jeg kan gi deg, er å gjøre det som føles godt for deg. Da er det stort sett godt for ham og.

Skrevet

Jeg pleier å vugge. Det får meg til å komme på null komma svisj, å humpe opp og ned gir ikke meg så mye.

AnonymBruker
Skrevet

It's all in your hips :gjeiper:

Å ri er vel en av de tingene jeg alltid har fått mest positiv feedback på. Jeg aner jo vel og merke overhodet ingenting om hvordan alle andre gjør det, og det er vel kanskje ikke så lett å beskrive hvordan jeg selv gjør det heller.

Men, jeg bruker i alle fall i all hovedsak hoftene og beveger meg frem og tilbake.

Som variasjon er det også opp og ned, men da sitter jeg ikke på knærne over, men belaster føttene.

Ingen anelse om det egentlig ga noen mening ..

Gjest HunterLady
Skrevet

Dette er ganske vanskelig å svare på siden det kommer mye an på din fysikk og din rytme. Det har også litt å si hvordan størrelsen er på penisen du rir.

Det som fungerer her er opp/ned og vugging når jeg blir sliten. Er jævlig tungt å ri opp/ned hele tiden, og dessuten så er det som regel bare mannen som får noe ut av slik ridning. Vugging vil stimulere klitorisen din. :)

Gjest Katten.
Skrevet

Jeg vugger alltid. Setter meg godt til rette og skyter hoftene frem og tilbake. Det beste tipset jeg kan gi deg, er å gjøre det som føles godt for deg. Da er det stort sett godt for ham og.

Det er fantastisk deilig for gutten òg. Ikke bare treffer man godt inni, men det visuelle er også fantastisk!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...