Gå til innhold

strømpebukse


runi

Anbefalte innlegg

Er jeg en av få som bruker strømpebukse under buksa ?. Få i min vennekrets bruker det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bruker det på vinteren når det er kaldt, men aldri ellers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grønnblomst

Jeg bruker det om vinteren på kalde dager, men bruker uten fot. Bruker ull leggings. For strømpebuksene går det så fort hull i, også må man kaste dem. Man kan beskytte de med å gå med sokker, men synes det er ekkelt med sokker utenpå strømpebuksa.

Endret av Grønnblomst
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jeg en av få som bruker strømpebukse under buksa ?. Få i min vennekrets bruker det

Dersom du spør kompisene dine om dette, er det vel ikke så veldig rart at disse guttene ikke bruker strømpebukse. Det er vel tross alt en relativt liten andel av menn som bruker kvinneundertøy... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker også strømpebukse under, men vi er nok ganske få som gjør det. Hvis noen av gutta i min vennekrets hadde brukt strømpebukse så hadde de nok ikke sagt noe om det til meg. Og hva hadde vært vitsen egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor kom gutter med kvinneundertøy inn i bildet? Såvidt jeg vet er Runi et jentenavn...

For å svare på TS spørsmål: Jeg bruker sjelden strømpebukse under bukse. Bruker generelt strømpebukse minst mulig, da jeg syns det er et forferdelig plagg :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor kom gutter med kvinneundertøy inn i bildet? Såvidt jeg vet er Runi et jentenavn...

For å svare på TS spørsmål: Jeg bruker sjelden strømpebukse under bukse. Bruker generelt strømpebukse minst mulig, da jeg syns det er et forferdelig plagg :gjeiper:

Det står da vitterlig at denne Runi er en mann i profilen hans :popcorn:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, der kan du se... :fnise: Den Runi jeg kjenner er ei jente, så jeg sjekket ingen profil. :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker noen ganger,om jeg skal vere mye ute, strømpebukser under bukse. For å holde varmen. Jeg bruker mye strømpebukse og stay-up. Bruker en del penger på det,men det er det verdt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...