AnonymBruker Skrevet 18. mai 2012 #1 Skrevet 18. mai 2012 Har et litt pinlig problem. Jeg er jomfru, men bruker vibrator. Når jeg får orgasme med vibratoren, tisser jeg litt på meg. Det kommer selv om jeg nettopp har vært på do. Tenkte først at jeg squirtet, men det lukter litt urin av det. Det skjer også HVER gang, så jeg må ha et håndkle under meg når jeg skal bruke vibrator. Er jo ubehagelig å avbryte før man kommer også... Er det noe jeg kan gjøre med det? Flere som opplever dette? Nå har jeg jo ikke hatt vaginal orgasme, så vet ikke om det kommer da også, men er jo flaut om det skal lukte hvis jeg er med en gutt
Gjest Bella111 Skrevet 19. mai 2012 #4 Skrevet 19. mai 2012 lukter det urin? vis det ikke lukter urin.så tisser du faktisk ikke på deg. da er det rett og slett squrting. 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2012 #5 Skrevet 19. mai 2012 Ja, det er nettopp det at det lukter urin! Det er ikke alltid gult, men lukten er der... Takk for svar TS
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2012 #6 Skrevet 19. mai 2012 lukter det urin? vis det ikke lukter urin.så tisser du faktisk ikke på deg. da er det rett og slett squrting. spruter du?
Gjest Meridius Skrevet 20. mai 2012 #7 Skrevet 20. mai 2012 Ja, det er nettopp det at det lukter urin! Det er ikke alltid gult, men lukten er der... Takk for svar TS Det er ikke alltid gult, men noen ganger? Det vil si at det er urin, for squirte saft er alltid gjennomsiktig.
ohm Skrevet 20. mai 2012 #8 Skrevet 20. mai 2012 Du squirter. Kan noen ganger lukte/smake litt urin. Google is your friend, du er ikke alene om å lure på dette
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2012 #9 Skrevet 20. mai 2012 Hmm...ja får vel satse på at det bare er squirting, da. Det kan jo være at de gangene det har vært gult, så har ikke blæra vært helt tømt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå