partyjenta Skrevet 18. mai 2012 #1 Skrevet 18. mai 2012 Som navnet tilsier er jeg glad i å feste og ha det gøy. På byen snakker jeg selvfølgelig med mange herlige personer, og veldig mange som er kjekke akkurat der og da. Dagen derpå har jeg ofte mange ubesvarte anrop, og mange meldinger der det er spørsmål om jeg vil ligge med dem. Jeg er egentlig kristen akkurat angående det, og dermed vil jeg ikke. Samtidig får jeg veldig dårlig samvittighet. Hva skal jeg gjøre?
dk73 Skrevet 18. mai 2012 #2 Skrevet 18. mai 2012 Bare å slutte med å gi ut tlfnr ditt til alle sammen det 2
Gjest Raindrops Skrevet 18. mai 2012 #3 Skrevet 18. mai 2012 Enten slutter du å gi bort tlfnr ditt på byen, slutter å få dårlig samvittighet, eller du kan ha sex med alle sammen. Hvis alt annet feiler kan du alltids prøve å drikke mindre. 2
partyjenta Skrevet 19. mai 2012 Forfatter #4 Skrevet 19. mai 2012 Enten slutter du å gi bort tlfnr ditt på byen, slutter å få dårlig samvittighet, eller du kan ha sex med alle sammen. Hvis alt annet feiler kan du alltids prøve å drikke mindre. Det er ikke alle jeg gir ut nummeret til, men bor i en forholdsvis liten studentby. Det er mange som finner meg på facebook og gule sider. Det var til og med en som fant meg på fronter en gang.
Gjest "gjest" Skrevet 19. mai 2012 #5 Skrevet 19. mai 2012 Vel, men med et nick som partyjenta, så har du vel egentlig tilkjennegitt hva du er ute etter...
Gjest Lille-pus Skrevet 19. mai 2012 #6 Skrevet 19. mai 2012 Tråden ryddet for innlegg av mindreårig bruker. Lille-pus (mod)
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2012 #7 Skrevet 20. mai 2012 å få dårlig samvittighet for det? da må du nesten bare knulle de alle som en... jeg hadde rett og slett bare gitt faen i den dårlige samvittigheten fordi fitte er ingen menneskerettighet. du høres ikke så kristen ut siden du får dårlig samvittighet for det... just saying..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå