Gjest Dagdrømmer Skrevet 19. mai 2012 #22 Skrevet 19. mai 2012 Jeg synes de alle smaker veldig kunstig bortsett fra den isteversjonen med fersken.
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2012 #24 Skrevet 19. mai 2012 Fun-Light smaker kunstig. Dessuten inneholder den aspartam som ikke er bra for noen, ihvertfall ikke de som slanker seg.
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2012 #25 Skrevet 19. mai 2012 Appelsin. Synes den er enkel, god og fersk Enig i denne. Vet ikke om jeg kan kalle den fersk da, men den er iallfall frisk Det er den saften som smaker minst kunstig synes jeg.
Safira Skrevet 19. mai 2012 #26 Skrevet 19. mai 2012 Fun-Light smaker kunstig. Dessuten inneholder den aspartam som ikke er bra for noen, ihvertfall ikke de som slanker seg. I Sverige har de nå Fun Light søtet med stevia, om noen skulle være interessert 1
isbiten. Skrevet 19. mai 2012 #27 Skrevet 19. mai 2012 Liker fruktfest og iste fersken best. Også er det veldig godt å blande appelsin og bringebær sammen!
Minya Skrevet 20. mai 2012 #30 Skrevet 20. mai 2012 Bringebær og den som het Pink Grape som forsvant for åtte-ti år siden. :/
Gjest gjest17 Skrevet 26. mai 2012 #32 Skrevet 26. mai 2012 Synes de fleste av dem er gode, men den nye, fruktfest eller hva den heter er ganske så bra :-)
Sol79 Skrevet 27. mai 2012 #33 Skrevet 27. mai 2012 Akkurat nå liker jeg fruktfest aller best, men er også glad i den med bringebær. Mannen går for eple/pære-varianten.
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2012 #34 Skrevet 27. mai 2012 Fun-Light smaker kunstig. Dessuten inneholder den aspartam som ikke er bra for noen, ihvertfall ikke de som slanker seg. Det der er bare tull, det er overhodet ikke noe bevis på at det bremser eller hindrer vektnedgang, tvert imot. Jeg har lest hva forskere har kommet frem til, og det er kun i for mange år siden at de trodde at det kunne påvirke vekt, nyere forskning beviser det stikk motsatte som sagt. Drakk selv mye light når jeg slanket meg, men det er fordi jeg aldri har vært veldig glad i sukkerbrus. Drakk 2 liter pepsi max hver dag, tok likevel av meg nesten 40 kg. Men, Aspartam i store mengder er ikke bra, nå tenker jeg ikke vekt, for det påvirker den ikke, men helse generelt. Men nå er det kommet frem at det skal ekstreme doser til for at det skal ha noe å si, og det lille som er i lightbrus, for å si det sånn: Man skal drikke MANGE flasker med lightbrus/funlight eller whatever daglig for at det skal kunne ha noe å si for helsen. 1
Gjest alille Skrevet 27. mai 2012 #35 Skrevet 27. mai 2012 Tråden inspirerte meg til å kjøpe FunLight med smak av fersken-iste. Skuffa! FunLight smaker like elendig som jeg husket det som. Greier dere egentlig smake noe annet enn den ekle, kunstige søtsmaken?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå