Gjest Tina Skrevet 18. mai 2012 #1 Skrevet 18. mai 2012 hei.. for ett par dager siden kom det en klump ut av skjeden min... den var rød litt hvit og gele aktig. Ca 5-6 cm lang og 2-3 cm bred. jeg rakk ikke å få ett så godt blikk av den siden jeg fikk panikk og bare trakk ned. det gjorde ikke noe særlig vondt. og har ikke hatt noen smerter i det siste. hadde mensen på øyeblikket men det så ikke ut som det hadde noe med det å gjøre.. om ikke det var en diger bit av eggstokken :s jeg har også akkurat startet på p-piller igjen. sist gang hadde jeg mensen i 1 måned så jeg ga opp. har hatt mensen i over 1 uke nå, kan det være att jeg rett og slett at jeg reagerer kraftig på p-pillene? kan noen hjelpe meg???
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2012 #2 Skrevet 18. mai 2012 Slim, en dært løsnet slimhinne og litt blod. Helt normalt i forbindelse med mens, og spesielt på p-piller. Selvsagt er det ikke en bit av eggstokken. 1
Fanta Exotic Skrevet 18. mai 2012 #3 Skrevet 18. mai 2012 Høres for meg ut som litt tykt utflod/slim..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå