Gå til innhold

Hvor lenge vokser puppene?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

jeg er 19 år, har liten b-cup(vet at jeg kanskje burde være fornøyd da jeg ikke er helt flat). blir litt usikker/misunnelig da jeg ser at jenter helt ned i 15-årsalderen har skikkelig kløft (jeg har ikke kløft når jeg har bh på en gang :sjenert: ) er litt rund over rumpe/hofter, så synes at jeg hadde hatt mer velproposjonert figur om jeg hadde hatt mer pupper.

går ikke på p-piller. jeg er normalvektig, og relativt slank bortsett fra på hoftene og rumpa. er det noe håp om at puppene mine kan vokse litt til fra naturens side, eller har det toget gåttt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har litt puppekomplekser, sant?

Ikke tenk på hvordan puppene dine er ut, om de er små, store, asymmetriske, kløft eller ikke kløft er totalt likegyldig.

Alle pupper har sin sjarm, alle pupper har sine beundrere!

Hvis du er bekymret for guttenes reaksjon på puppa dine så skal du vite at for en gutt så er pupper pupper :)

Gutter som kommer med ufine bemerkninger om puppene dine skulle betalt veldig mye for å leke med de ;)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde B-cup som 17 åring, vokste til G-cup mellom 21 og 23(samme str i livet). Gikk vel fra D til F på et halvt år. Så muligheten er det.

AnonymBruker
Skrevet

10-35 cm

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde B-cup som 17 åring, vokste til G-cup mellom 21 og 23(samme str i livet). Gikk vel fra D til F på et halvt år. Så muligheten er det.

På vekta da?

Man stopper når man er rundt 17, men man får større pupper av å gå opp i vekt.

Skrevet (endret)

På vekta da?

Man stopper når man er rundt 17, men man får større pupper av å gå opp i vekt.

Not true. Puppene mine sluttet å vokse da jeg var omkring 23, og jeg hadde da gått ned ca 5 kg fra jeg var 20. Strl henger sammen med vekt, men man kan likevel få større pupper selv om vekten ikke endrer seg!

Endret av Ego

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...