Gå til innhold

Turn off eller turn on?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har hatt tungepircing i snart 3 år, og tenkte på å ta den ut snart.

Så hva syns dere om tungepiercing? Er det turn off eller turn on om dama sier hun har det?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

turn off. samme med tatoveringer og alt annet rart folk putter på seg for oppmerksomhet.

• Liker 4
Skrevet

On, selvsagt

Skrevet

jeg synes den virker spennende men jeg forbinder den med dårlig ånde og ødeleggelse av tennene.

AnonymBruker
Skrevet

Er forresten 19 år.

Noen fler som kunne si hva de syns? :)

Gjest Gjest_Michelet
Skrevet

Hadde jeg vært 19årig gutt så hadde jeg nok syntes det var turn on. Men siden jeg er voksen dame så må jeg nok si turn off :gjeiper:

Skrevet

Æsj!

Like classy og "unikt" som en tribal-tættis?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Turn off!

• Liker 1
Skrevet

Har hatt tungepircing i snart 3 år, og tenkte på å ta den ut snart.

Så hva syns dere om tungepiercing? Er det turn off eller turn on om dama sier hun har det?

Æsj, så uhygenisk! Og så i tre år. Tenk på all den oppsamlingen av bakterier og annet grums.

• Liker 2
Gjest badeand1
Skrevet (endret)

Æsj, så uhygenisk! Og så i tre år. Tenk på all den oppsamlingen av bakterier og annet grums.

Jeg hadde mine i fem år. :fnise:

Til TS, Turn off.

Endret av Mortem
Skrevet

TurnON!

• Liker 1
Skrevet

Turn off

• Liker 1
Gjest Bella111
Skrevet

jeg har hatt min i tunga i 5 år..men jeg tar den ut og inn som det passer seg. for meg er det turn on...men enda bedre vis tungen er splittet :sjenert:

• Liker 1
Skrevet

ÆSJ ÆSJ ÆSJ! Turn off!!!!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Turn OFF !

Gjest barista
Skrevet

For min del er det turn on hvis typen har det. ;)

Har selv tungepiercing, hatt den i 6 år. Mine tidligere partnere har også likt det. Det er selvfølgelig noe jeg ikke kommer til å ha livet ut. Men den vil ikke bli fjernet de nærmeste årene.

Angående bakterier, så skjønner jeg ikke hysteriet? Med normal tannhygiene, tannpuss, tungepuss, munnskyll, ser jeg ikke problemet?

Piercing blir gjerne byttet også i blant.

Forøvrig så kan jeg nevne at når jeg var innlagt på sykehuset i fjor. (ikke relatert sak)så kunne legen fortelle at tungepiercing var en hygienisk piercing, det var en av de minst farlige. På grunn av spyttet i munnen som "renset" piercingen, så var det ikke særlig farer med det. Dette har vært noe jeg har fått bekreftet av min tannlege i senere tid.. (Som også nevnte noe om at selv om den ikke er uhygenisk, så er den dårlig for tenner og tannkjøtt.. Men det er en annen sak :sjenert: )

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Turn on.

AnonymBruker
Skrevet

TurnOFF. Jeg fikk dama mi til å ta den ut. Bedre blowjobs uten også;)

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...