AnonymBruker Skrevet 18. mai 2012 #1 Skrevet 18. mai 2012 Jeg lurer på dette med hårtap hos menn. Han har høye viker, men mye hår. Nå er han 24 år. Er det da håp om at han slipper unna å få måne? Eller kan man få måne i løpet av hele livet?
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2012 #3 Skrevet 18. mai 2012 Faren hans har måne. Moren og søstrene har masse masse hår.
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2012 #4 Skrevet 18. mai 2012 se på min familie: bestefar måne. ALLE onklene mine har barbert vekk håret da de begynte å miste det ca mellom 20-30 år.alle damene ifamilien har meget tykt hår.
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2012 #5 Skrevet 18. mai 2012 Ok, så man kan faktisk begynne å miste hår i slutten av 20-årene da?
Gjest Iah Skrevet 18. mai 2012 #6 Skrevet 18. mai 2012 Ok, så man kan faktisk begynne å miste hår i slutten av 20-årene da? Noen mister håret tidlig i 20-årene også.
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2012 #7 Skrevet 18. mai 2012 Ja vet. Så nå som han er 24 år kan man ikke 'forutse' om han kommer til å få måne eller ikke?
Rights Skrevet 18. mai 2012 #9 Skrevet 18. mai 2012 Jeg mener bestemt på at jeg leste i illustrert vitenskap en eller annen gang, og den faktoren som spiller mest inn på om en blir skallet eller ei, det er om faren til moren er skallet. Altså, har faren til moren mye hår, så er sannsynligheten større for at også hennes sønn vil ha mye hår (eller omvendt). Men om det begynner å bli høye viker / måne, så er det bare å skrelle seg kort. Det er jo "in" også
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2012 #10 Skrevet 18. mai 2012 Min far mistet håret og fikk måne da han var ca 18 år. Han hadde veldig tykt og flott hår før det, men ganske plutselig begynte han å miste hår. Nå er han i 50 årene og barberer bort så og si alt da han ikke liker å ha måne. Hans far og farfar hadde det på akkurat samme måte, så der har det nok gått i arv. Min mann og hans brødre (alle i 20 årene) har begynt å få viker og fått veldig tynt hår den siste tiden og regner vel med å få måne tilslutt. Deres far og bestefedre derimot har(hadde) alle flott og tykt hår hele livet uten antydninger til viker. Så der er det kanskje fra noen lenger bak i slekta (?). Ikke godt å si det der, men kjedelig er det hvertfall. Men det går jo helt fint så lenge man holder håret kort eller tar alt av så slipper man å tenke noe på det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå