Gå til innhold

Er Paradise Hotell fiksa?


spørsmålstegnet

Anbefalte innlegg

En ting som jeg irriterer meg grenseløst over. Hvorfor finner de deltakere som kun vil på ferie og få seg en ordentlig fest? De som får lov å komme gjennom nåløye, og flyet ned til Mexico tror jo at de har meldt seg på Charterfeber. Det er som Miguel sier: "de som har vært der lengst tror de bestemmer og førsterett til å være der hele tia".

Jeg har forståelse for at, (som i all tv) at trynefaktor teller. En ting er at personen fikk lov til å bli med. Men en annen ting er å klare oppdraget, få fredning.. også kommer en teit tvist der årets klovn Stian tvinger alle inn på et rom for å fjerne kofferten hennes, og sende hu på hue ut. Utrolig urettferdig!

Det jeg har lurt på er torsdagens par-seremoni . Plutselig så skal Maria sendte ut Miguel, og spare Tommy. Hu vet vel veldig godt at Tommy svikter Maria neste uke til fordel for partneren Christina. Og hvem er Christina, som på død og liv skal true med dårlig stemning hvis de nye ikke gjør som hun sier. Vel vitene om at hvis de gjør som hu sier, så ryker dem. I tillegg så surmuler hu jo hele tia, og virker som om hun ikke takler spillet. Hun sier at enkelte surfer igjennom, men det er det jo hu som har gjort. Hun har tatt noen kjipe valg, men de hendelsene har hun bedt om selv pga sin oppførsel. Hun sier hun vil gå med hue hevet, men likevel valgte hun Miguel sitt tips, og fikk erten og sendte venninna si ut.

Så hvorfor gjorde Maria det valget?? Jeg vet at hun argumenterte, men argumentet hennes om at Tommy er ærlig kjøper jeg ikke, når hun vet hun blir nedprioritert neste gang. Og hva hadde skjedd om hun hadde valgt Miguel. Skulle Christian plassere tommy et eller annet sted da? Mulig..

Jeg har jo også fått med meg at det mest sannsynlig at deltakerne må bestemme seg for hvem de skal velge, før seremonien.. Med tanke på hvilken rekkefølge de skal gå etter. Når en har fredning, så er det stor forskjell på om personen som har fredning går først eller sist, så den andre personen har en kjangs til å gå et annet sted. Men trekker produksjonen litt i tråder da? Virker i hvert fall om de styrer veldig og vet hvordan ting vil ende.

Andreas har jo aldri hatt noe motgang. Han er en person som har surfet. Men plutselig mistet han Camilla.. som han ikke var partner med engang. Og da gikk verden hans under, og ville hjem og det ble dårlig stemning. Men jo da.. hu kom inn, og siden har det vært kjærlighet.. og litt ekteparkrangling.

Jaja.. hvorfor ser jeg egentlig på. Sikkert fordi jeg elsker å irritere meg over ting. Men årets utgave av paradise har vært elendig. Ingenting som skjer. Dårlige tvister, og nesten ingen oppdrag. Deltakere som sier de ikke vil spille, og eksploderer på stakkars Alina, som de mente spilte. Men Are av de alle spilte som bare det og løy til henne at hun kunne stå trygt bak han, for så å stemple henne ut. Alina og hu andre som var der i en dag lot flertallet bestemme og sendte ut Camilla.. Akkurat det samme som Tommy og Stian gjorde mot Christian. Mye hykleri.. Jeg har sikkert mange andre eksempler, men dette for holde. Jeg mener spillet er styrt og hjernevaska paranoide deltakere som bare vimser rundt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har hørt RYKTER om at det meste av spillet er avtalt på forhånd. Til og med visse ting som blir sagt er fra ett manus. Og at deltagerene må forholde seg til dette visst ikke blir de sendt hjem av "ledelsen" Men ikke vet jeg hva som stemmer. Ser bare på en gang innimellom :gjeiper: ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt RYKTER om at det meste av spillet er avtalt på forhånd. Til og med visse ting som blir sagt er fra ett manus. Og at deltagerene må forholde seg til dette visst ikke blir de sendt hjem av "ledelsen" Men ikke vet jeg hva som stemmer. Ser bare på en gang innimellom :gjeiper: ..

Det forundrer meg ikke. De klipper og limer som de vil også.. De limer inn intervjuer som er flere dager gamle, som passer inn med en nyere hendelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, Hvor fikk du omvent psykologi fra da Miguel? Har du blitt tipsa? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...