Gå til innhold

Brev til Breivik - fått svar?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det noen av dere her inne som selv har sendt, eller kjenner noen som har sendt, brev til Breivik og faktisk fått svar? Lurer enkelt og greit fordi jeg synes det er interessant å vite hva det er han velger å svare på av alle mulige brev han får tilsendt :gjeiper: Jeg er så nysgjerrig på alt sånt rart.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet ikke om noen, men kunne vært interessant å få høre litt gossip rundt dette :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror du bør skrive noe viktig og faktisk ha noe å komme med for at han skal svare deg. Det ble sagt at han måtte prioritere hvem han skulle svare og fordi han ikke råd til å svare alle sammen. Du kan jo evnt sende med en tier så han har råd til frimerke :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror du bør skrive noe viktig og faktisk ha noe å komme med for at han skal svare deg. Det ble sagt at han måtte prioritere hvem han skulle svare og fordi han ikke råd til å svare alle sammen. Du kan jo evnt sende med en tier så han har råd til frimerke :P

Jeg ville sendt med en ferdigfrankert konvolutt med adressen min på. Men nå har ikke jeg noen planer om å sende brev dit, bare så det er sagt. Han ville fått problemer med å svare for seg, og jeg har viktigere ting å bruke tid på enn å skrive brev til noen som lever i en vrangforestilling og mangler evne til å forstå.

Dessuten tror jeg han foretrekker å svare de han kjenner eller de som støtter ham.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...