hobbychef Skrevet 18. mai 2012 #1 Del Skrevet 18. mai 2012 (endret) Jeg har tenkt å spandere en tur til København med kona og mine døtre på 19 år. Trenger tips ang. hvor man bør bo, bra restauranter og koselige kafeer/puber/barer etc. Har tenkt å dra på en torsdag og tilbake søndag. Alle tips blir gledelig mottatt. Endret 18. mai 2012 av hobbychef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wednesday Skrevet 18. mai 2012 #2 Del Skrevet 18. mai 2012 anbefaler Nørrebro! Bare søk på google så får du masse info Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2012 #3 Del Skrevet 19. mai 2012 The Square rett ved Rådhusplassen er et hotell jeg liker godt. Og reef n'beef restaurant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hobbychef Skrevet 20. mai 2012 Forfatter #4 Del Skrevet 20. mai 2012 anbefaler Nørrebro! Bare søk på google så får du masse info Det skal jeg gjøre.Takk for tipset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hobbychef Skrevet 20. mai 2012 Forfatter #5 Del Skrevet 20. mai 2012 The Square rett ved Rådhusplassen er et hotell jeg liker godt. Og reef n'beef restaurant. Hørtes bra ut. Skal google begge to.Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 20. mai 2012 #6 Del Skrevet 20. mai 2012 Vi bodde på Scandic Copenhagen når vi var i København, det anbefales på det varmeste. God mat, fine rom, og ikke minst herlig restaurant å spise på om kvelden. Ellers er det et pizzasted rett før selve "kjernen" som har kjempegod mat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MillaMilla Skrevet 20. mai 2012 #7 Del Skrevet 20. mai 2012 Hvis hele familien liker øl,anbefales middag på Nørrebro bryghus, et mikrobryggeri med kjempegod mat! Hvis man velger "kokkens anbefalinger" får man 5 retter med 5 øl (alle retter er tilpasset smaksmessig de forskjellige øltypene) til 500kr noerrebrobryghus.dk Nørrebro har også mange andre koselige kafeer,restauranter og puber, en annen favoritt er Bodega (som ikke er en typisk dansk bodega,men en restaurant/kafè!) på Kapelvej. Ellers er det masse andre gode restauranter osv. rundt omkring, fra helt rimlige til fancy michelinstjerne-dyrt, kikk litt på aok.dk for eksempel, for inspirasjon! Der kan man også se om det skjer noe spennende i byen den helga dere skal reise. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BoringMachines Skrevet 20. mai 2012 #8 Del Skrevet 20. mai 2012 Restaurant Noma er kåret til verdens beste restaurant. Det er visstnok noen ukers ventetid på å spise der da. Men hvis dere er glad i interessant mat, så tror jeg det er veldig bra der. Etter det jeg har hørt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 20. mai 2012 #9 Del Skrevet 20. mai 2012 Mine innlegg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hobbychef Skrevet 21. mai 2012 Forfatter #10 Del Skrevet 21. mai 2012 Vi bodde på Scandic Copenhagen når vi var i København, det anbefales på det varmeste. God mat, fine rom, og ikke minst herlig restaurant å spise på om kvelden. Ellers er det et pizzasted rett før selve "kjernen" som har kjempegod mat Alt i ett,altså. Det pizzastedet, har det andre ting enn pizza også? Har med ei som ikke er så glad i det.Thanks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hobbychef Skrevet 21. mai 2012 Forfatter #11 Del Skrevet 21. mai 2012 Var veldig bråkete der da jeg bodde der sist. Sier du det, ja,det vil vi ikke ha.Bra du tipset om det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 21. mai 2012 #12 Del Skrevet 21. mai 2012 Alt i ett,altså. Det pizzastedet, har det andre ting enn pizza også? Har med ei som ikke er så glad i det.Thanks. Jada, de har alt mulig slags mat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hobbychef Skrevet 21. mai 2012 Forfatter #13 Del Skrevet 21. mai 2012 Hvis hele familien liker øl,anbefales middag på Nørrebro bryghus, et mikrobryggeri med kjempegod mat! Hvis man velger "kokkens anbefalinger" får man 5 retter med 5 øl (alle retter er tilpasset smaksmessig de forskjellige øltypene) til 500kr noerrebrobryghus.dk Nørrebro har også mange andre koselige kafeer,restauranter og puber, en annen favoritt er Bodega (som ikke er en typisk dansk bodega,men en restaurant/kafè!) på Kapelvej. Ellers er det masse andre gode restauranter osv. rundt omkring, fra helt rimlige til fancy michelinstjerne-dyrt, kikk litt på aok.dk for eksempel, for inspirasjon! Der kan man også se om det skjer noe spennende i byen den helga dere skal reise. Fantastiske tips. Du har sansen, skjønner jeg.Joda, øl sklir greit ned det, så det hørtes spennende ut.Vi skal nok få kost oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hobbychef Skrevet 21. mai 2012 Forfatter #14 Del Skrevet 21. mai 2012 Restaurant Noma er kåret til verdens beste restaurant. Det er visstnok noen ukers ventetid på å spise der da. Men hvis dere er glad i interessant mat, så tror jeg det er veldig bra der. Etter det jeg har hørt. Og veeeldig dyrt, men det er nok en opplevelse å spise der. Hadde jo passet meg som er litt sånn hobby-gourmet.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hobbychef Skrevet 21. mai 2012 Forfatter #15 Del Skrevet 21. mai 2012 Mine innlegg Har du innlegg som omhandler København? Var inne på profilen din, men jeg er relativ ny på dette forumet så jeg fant lite om det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 21. mai 2012 #16 Del Skrevet 21. mai 2012 Nei dessverre. Jeg skrev bare mine innlegg, fordi jeg også ønsker tips angående København. Når man skriver et innlegg i en tråd, så dukker det opp på en liste som heter Mine Innlegg. Da ser jeg når det blir skrevet nye innlegg i denne tråden. Det var ikke meningen å villede deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karmosin Skrevet 21. mai 2012 #17 Del Skrevet 21. mai 2012 Gråbrødretorv er den koseligste plassen i hele København, og rundt torvet ligger det flere veldig bra spisesteder. Styr unna den litt traurige kjeden Jensens Bøfhus, bare. Man betaler litt ekstra for beliggenheten når man spiser der, men det er verdt det, synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hobbychef Skrevet 22. mai 2012 Forfatter #18 Del Skrevet 22. mai 2012 Jada, de har alt mulig slags mat Så flott. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hobbychef Skrevet 22. mai 2012 Forfatter #19 Del Skrevet 22. mai 2012 Nei dessverre. Jeg skrev bare mine innlegg, fordi jeg også ønsker tips angående København. Når man skriver et innlegg i en tråd, så dukker det opp på en liste som heter Mine Innlegg. Da ser jeg når det blir skrevet nye innlegg i denne tråden. Det var ikke meningen å villede deg Skjønner, ingen fare, dessuten kom du jo med et bra tips til meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hobbychef Skrevet 22. mai 2012 Forfatter #20 Del Skrevet 22. mai 2012 Gråbrødretorv er den koseligste plassen i hele København, og rundt torvet ligger det flere veldig bra spisesteder. Styr unna den litt traurige kjeden Jensens Bøfhus, bare. Man betaler litt ekstra for beliggenheten når man spiser der, men det er verdt det, synes jeg. Akkurat, dette skal sjekkes ut.Du husker ikke tilfeldigvis hva noen av de restaurantene heter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå